کد خبر: 287583
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
بازدید 467
راهکارهای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان

در دیدار مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کانون پرورش فکری استان اردبیل به راهکارهای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کانون استان اردبیل، در این دیدار که در دفتر مدیرکل کانون استان اردبیل انجام شد، زعفر احدزاده با تشریح ویژه‌برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال جاری گفت: باهدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان بافرهنگ ایثار و شهادت، مهرواره های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی پیش‌بینی‌شده است.

وی ضمن تأکید بر ترویج گفتمان مربوط به ارزش‌های ایرانی- اسلامی و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: در برنامه‌ها و مهرواره ها به تولید  محتوای لازم در قالب کتاب و سایر نمونه‌های فرهنگی هنری اقدام خواهیم کرد.

احدزاده در ادامه، ضمن قدردانی از حضور علی واحد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کانون استان، معرفی دست آوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری استان آمادگی لازم برای همکاری‌های متقابل را دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در سخنانی به تداوم همکاری‌های متقابل تأکید کرد و مقرر شد، پس از برگزاری جلسات کارشناسی و احصا زمینه‌های لازم برای اقدامات مشترک، برنامه ویژه تدوین گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =