به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان در مرکز سامد پاسخگوی مردم شد.
با توجه به درخواستهای مردمی برای ارتباط با مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان، معصومه هادی نوزدهم خردادماه ۱۳۹۹ در مرکز سامد میزبان مردم استان بود.
مدیرکل کانون استان در همین رابطه گفت: پاسخگویی به پرسشها و نیازهای مخاطبان برای ما بسیار اهمیت دارد زیرا دریافت نظرها و نحوهی تعامل افراد با کانون به ما در برنامهریزی برای آینده کمک میکند.
معصومه هادی در پایان با بیان این نکته که: نظرها و درخواستهای مخاطبان درهای جدیدی از نحوهی فعالیت و طراحی برنامه را به روی ما میگشاید، عنوان کرد: با پرسشهای مخاطبان به دنبال راهکارهای تازهای برای ایجاد فرصت بهرهمندی کودکان و نوجوانان از خدمات گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کانون هستیم.
قابل ذکر است سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه شهروندان میتوانند بدون مراجعهی حضوری درخواستها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.