مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مرکز سامد پاسخگوی مردم استان بود

معصومه هادی: نظرها و درخواست‌های مخاطبان درهای جدیدی از نحوه‌ی فعالیت و طراحی برنامه به روی ما می‌گشاید

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان در مرکز سامد پاسخگوی مردم  شد.

با توجه به درخواست‌های مردمی برای ارتباط با مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان، معصومه هادی نوزدهم خردادماه ۱۳۹۹ در مرکز سامد میزبان مردم استان بود.

مدیرکل کانون استان در همین رابطه گفت: پاسخگویی به پرسش‌ها و نیازهای مخاطبان برای ما بسیار اهمیت دارد زیرا دریافت نظرها و نحوه‌ی تعامل افراد با کانون به ما در برنامه‌ریزی برای آینده کمک می‌کند.

معصومه هادی در پایان با بیان این نکته که: نظرها و درخواست‌های مخاطبان درهای جدیدی از نحوه‌ی فعالیت و طراحی برنامه را به روی ما می‌گشاید، عنوان کرد: با پرسش‌های مخاطبان به دنبال راه‌کارهای تازه‌ای برای ایجاد فرصت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از خدمات گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کانون هستیم.

قابل ذکر است سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند بدون مراجعه‌ی حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =