به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل کانون، فاضل نظری در این حکم، توجه به کیفیت محصولات فرهنگی بهویژه در حوزه کودک و نوجوان را موضوعی دانسته است که با نگاه اثربخشی به فرآیند تولید تا عرضه محصولات بهدست میآید و دربرگیرندهی تناسب موضوعی محتوا و شکل است.
مدیرعامل کانون همچنین در این حکم آورده است تولید و توزیع محصولات فرهنگی دو مقولهی به هم پیوسته در فرآیند تولید موثر به حساب میآید، نقش حوزه نظارت بر چاپ و توزیع محصولات فرهنگی از اهمیت ویژه و متمایزی برخوردار است، به این معنا توجه به نیازهای متنوع جامعه هدف کانون در عین توجه به صرفه و صلاح آن و رعایت شفافیت فرآیندی اقدامها و توجه به مقوله توزیع در بستر مجازی از الزامات فعالیتهای آن مجموعه است.
نظری در پایان اظهار امیدواری کرده است از رهگذر تعامل موثر با بخشهای مختلف مرتبط با حوزهی عرضه و توزیع محصولات فرهنگی با نگاه به توسعه نشان تجاری جدید «آفرینش» در مسیر تحقق اهداف کانون قدمهای موثری برداشته شود.
رضا برنگی کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی است و سابقه ریاست اداره منابع انسانی و شبکههای مردمی موسسههای عامالمنفعه کمیته امداد امام خمینی، ریاست گروه پدافند غیرعامل و مدیریت فضای مجازی بسیج کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان را در پرونده کاری خود دارد.
پیش از این حامد میرزاحسینی از ابتدای خرداد سال ۱۳۹۷ تاکنون عهدهدار مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.
فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از زحمات و تلاشهای دو سالهی حامد میرزاحسینی در این مجموعه فرهنگی نیز قدردانی و تشکر کرد.