برگزیدگان اولین مهرواره‌ عکاسی «محرم در قاب نگاه تو» معرفی شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ خوزستان برگزیدگان اولین مهرواره‌ عکاسی «محرم در قاب نگاه تو» را هم‌زمان با اربعین حسینی معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، پس از بررسی و پالایش ۱۵۵ اثر ارسالی به دبیرخانه‌ی اولین مهرواره‌ عکاسی «محرم در قاب نگاه تو»، نفرات برگزیده‌ی این رویداد هنری، هم‌زمان با اربعین حسینی در سه بخش اعضا نوجوان و ارشد، مربیان و شرکت‌کنندگان آزاد، از سوی مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

 بر اساس آرای هیئت‌داوران این مهرواره، در بخش اعضا، زهرا دهناوی از بندر امام‌خمینی (ره)، حیدر هاشم‌پور از خرمشهر و ملیکا کیال از شوش، موفق به کسب مقام برگزیده شدند.

همچنین در بخش مربیان، لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون بندر امام‌خمینی (ره) و از میان شرکت‌کنندگان بخش آزاد، فریده آلبوغبیش از بندر ماهشهر، عناوین برگزیده‌ی این مهرواره را از آن خود کردند.

گفتنی است: اولین مهرواره‌ عکاسی «محرم در قاب نگاه تو»، با موضوعات «محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهر عاشورا، محرم و امربه‌معروف و نهی از منکر، محرم و آیین‌های عاشورایی و محرم و شیرخوارگان حسینی»، هم‌زمان با شروع محرم در شهریور ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد و با معرفی برگزیدگان در ۵ مهر ۱۴۰۰ هم‌زمان با اربعین حسینی، به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =