به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل کانون، این تیزر که از سوی استودیو شبرنگ ساخته شده، بر اساس نگاهی متفاوت به شرایط کودکان در دو سال گذشته تهیه و تولید شده است.
بر اساس این خبر، در خلق این تیزر از تکنیک موشن دیزاین و انیمیشن دوبعدی استفاده شده و روند روایت تصویر از ابتدا تا پایان بر اساس تنوع رنگ، ضرباهنگ و حرکات در حال تغییر است.
در این تیزر به این موضوع توجه شده است که در دو سال گذشته با توجه به فراگیری ویروس کرونا و قرنطینه کودکان، زندگی عادی آنها با چالشهای زیادی مواجه شده و هر چند هنوز باید مراقبت کرد اما زندگی ادامه دارد و باید «حال خوش کودکی» را دوباره به تجربه نشست و تا میتوانیم «رنگ خوش زندگی» را پخش و منتشر کنیم.
بر همین اساس در بخش دیگری از تیزر هفته ملی کودک بر این نکته تأکید شده است که تمام آینده ما کودکانمان هستند و توجه به آنها و درک شرایط امروزشان از وظایف ماست.
هفته ملی کودک امسال از ۱۶ تا ۲۲ مهر، یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذهای در سراسر ایران برگزار خواهد شد.
تیزر هفته ملی کودک با الهام از شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی شد.