پوستر دومین مهرواره سراسری طنز «یک وعده لبخند» منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل پوستر دومین مهرواره سراسری طنز «یک وعده لبخند» را برای گروه‌های سنی نونگاه، نوجوان و بزرگ‌سال با موضوع آزاد منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، در پوستر این مهرواره که به همت معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل طراحی‌شده است؛ ترکیب‌ تصاویر غذای آماده مورد استفاده قرارگرفته، به‌گونه‌ای که در درون‌مایه‌ی آن ضمن تاکید بر مقوله طنز، اهمیت کتاب را به عنوان غذای روح انسان مورد توجه ویژه قرار داده است.

براساس این خبر؛ ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، آشنایی کودکان و نوجوانان با گونه‌های مختلف طنز، پرورش تفکر انتقادی و تشویق مخاطبان به دقت در اتفاقات محیط پیرامون ازجمله اهداف این مهرواره است.

در خصوص این مهرواره، داریوش علومی بابیان اینکه تدارک فراخوان‌ با مقوله طنز، ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای جذب و نگهداری نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری می‌باشد، گفت: در میان اقشار مختلف مردم، نوجوانان به اقتضای شرایط سنی‌شان بیشتر از بقیه نیازمند شادی و طنز هستند و کانون استان اردبیل با علم بر این قضیه، همواره سعی کرده است این ویژگی را در برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود بگنجاند.

معاون فرهنگی کانون استان اردبیل اضافه کرد: دومین دوره مهرواره «طنز یک وعده لبخند»، امسال در سه بخش «شعر، داستان کوتاه و عکاسی» ویژه‌ی گروه‌های سنی نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و بزرگ‌سال (۲۲-۱۸) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ فرصت دارند؛ جهت شرکت در این مهرواره و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی: ardabil.kpf.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۴۵۳۳۲۳۱۸۵۶- داخلی ۲۲۸-۲۳۴ تماس حاصل نمایند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت ثبت آثار خود به لینک ذیل مراجعه نمایند:

 -یک-وعده-لبخند/https://ardabil.kpf.ir 

شایان‌ذکر است، نخستین دوره این رویداد فرهنگی و ادبی در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ با مشارکت ۲۵ استان برگزار و در مجموع ۵۳۰ اثر در بخش‌های شعر، داستان و اینفوگرافی به دبیرخانه مهرواره ارسال شد که از برگزیدگان با لوح سپاس و هدایای ویژه تقدیر به عمل آمد.

فراخوان دومین مهرواره طنز «یک وعده لبخند»؛ کانون استان اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =