به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر، "پاتوق کتاب" با حضور کودکان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی، در دفتر تسهیلگری و توسعه محله صدرآباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر، "پاتوق کتاب" با حضور کودکان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی، در دفتر تسهیلگری و توسعه محله صدرآباد برگزار شد.

این برنامه که هردو هفته یکبار برگزار می شود ، پیک امید کانون در دفتر تسهیلگری و توسعه محله صدرآباد، با بچه‌ها  درباره کتاب‌هایی که خوانده اند بحث نموده  و کتاب ها را مورد نقد و بررسی قرار می دهند.

به مناسبت ایام ا... دهه فجر ۱۴۰۰، پیک امید کانون پرورش فکری با حضور درمنطقه صدر آباد با همکاری کتابخانه پستی، اقدام به معرفی کتاب های : شاه رفت، امام آمد، روزشمار انقلاب، خاطرات بچه های انقلاب، دانستنیهای انقلاب اسلامی نمود و  با معرفی دو کتاب گربه ها و خروسها و تبر، متن این دو کتاب، برای بچه ها قصه گویی  شد و بچه ها بر اساس موضوع  قصه ها نقاشی های زیبایی کشیدند.

شعرخوانی و قصه‌گویی و خاطره گویی، از دیگر برنامه های پاتوق کتاب بود که توسط زهرا طامهری، سارا طامهری، نرگس دوستی، آناهیتا رحمتی و محمدمتین امین پور، اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =