کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان یاد شهدای پرواز ۶۵۵ هواپیمای ایرباس را گرامی داشتند

‏هم زمان با فرارسیدن ۱۲ تیر روز رسوایی حقوق بشر آمریکایی مراکز کانون پرورش فکری استان همدان علاوه بر گرامیداشت یاد شهدای هواپیمای ایرباس مراتب انزجار خود را از امریکا نشان دادند. ‏

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی این استان با برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف یاد و نام شهدای هواپیمایی ایرباس را گرامی داشتند.
 ‏کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر بهار همراه مربی سیار روستایی این مرکز، با برگزاری ویژه برنامه‌ی "موشک آرزوها" و اجرای فعالیت‌هایی همچون معرفی وقایع، افشای جنایت‌های امریکا، ساخت کاردستی موشک و نگارش آرزوهای خود بر بالهای موشک، علاوه بر محکوم کردن حقوق بشر امریکای جنایتکار، یاد شهدای این روز را گرامی داشتند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر فرسفج نیز با حضور ۳۵ نفر از اعضا اقدام به  اجرای ویژه برنامه‌ی " پرواز پروانه‌ها" کرد. قصه‌گویی داستان ایرباس و انفجار در آسمان به افشای حقوق بشر آمریکایی پرداخت.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ازندریان نیز با اجرای ویژه برنامه‌ی " پروازی که ماندگار شد" میزبان بیش از ۳۰ نفر از اعضای خود بود.
در این برنامه مربی مسئول مرکز علاوه بر تشریح واقعه‌ی حمله به هواپیمای مسافربری کشور عزیزمان  به بیان نقض مکرر حقوق بشر توسط آمریکای جنایتکار  از جمله شهادت مظلومانه‌ی سردار سلیمانی پرداخت.
سپس اعضا با الهام از صحبت‌های مربی دلنوشته‌های خود را برای شهدای این روز به روی کاغذ آوردند و به یاد شهدای کودک این روز به ساخت گل لاله پرداختند.


در پایان لاله‌ها به همراه هواپیمایی که توسط اعضاء به صورت  کلاژ بر روی مقوا ساخته شده بود متصل کردند و با این کار این روز را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =