کد خبر: 327016
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
بازدید 96
معاون سیاسی استاندار بوشهر از کانون پرورش فکری استان بازدید کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن بازدید از بخش های مختلف، از نزدیک با فعالیت های کانون آشنا شد و با مربیان و کارکنان کانون استان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، اکبر پورات؛معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن بازدید از بخش های مختلف، از نزدیک با فعالیت های کانون آشنا شد و با مربیان و کارکنان کانون استان گفتگو کرد.
در این بازدید که صبح سه شنبه 6تیرماه انجام شد سمیه رسولی ضمن ارائه ی گزارش فعالیت های کانون استان در حوزه های مختلف به فرارسیدن تابستان اشاره کرد و از برنامه ریزی کانون برای برگزاری تابستانی پرشور برای کودکان و نوجوانان استان خبر داد.
اکبر پورات در این بازدید اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از مراکز مهم در تربیت و پرورش نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است.
وی  با قدردانی از تلاش و زحمات مربیان این مراکز تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی می‌تواند زمینه رشد و مهارت آموزی را برای کودکان و نوجوانان فراهم سازند.
پورات  با اشاره به اینکه باید برنامه‌های اوقات فراغت ویژه تابستان به صورت کاربردی برنامه‌ریزی و اجرایی شوند، افزود: تقویت و حل مشکلات مراکز کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در اولویت کارهای فرهنگی و تربیتی قرار دارد.
 معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه نسل جوان سرمایه کشور محسوب می شود، گفت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال وارد کردن آسیب و گمراهی کودکان و نوجوانان ما است و در همین جهت موظف هستیم از نسل جوان با برنامه ریزی و توسعه فضای آموزشی و فرهنگی مراقبت کنیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر از کانون پرورش فکری استان بازدید کرد

معاون سیاسی استاندار بوشهر از کانون پرورش فکری استان بازدید کرد

معاون سیاسی استاندار بوشهر از کانون پرورش فکری استان بازدید کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =