کد خبر: 327670
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
بازدید 213
گلبرگ‌های عفاف و حجاب/ پانل جدید حجاب در مرکز ۳ کانون مشگین‌شهر نصب شد

ویژه‌برنامه‌ی «گلبرگ‌های عفاف و حجاب» با انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری در مرکز شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر اجرا و پانل جدید حجاب در این مرکز نصب شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ویژه‌برنامة «گلبرگ‌های عفاف و حجاب» پیش از ظهر روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۲، با حضور بیش از ۸۰ نفر از اعضا در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر اجرا شد.

در این برنامه لیلا مستعلی‌زاده مربی مسوول مرکز با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و به‌منظور تبیین فلسفه حجاب در نشست تربیتی با اعضا به بحث و گفتگو پرداخته و به پرسش‌های اعضا پاسخ داد.

همچنین در این نشست یکی از اعضای محجبه و چادری مرکز از دلایل و احساس خود برای انتخاب این نوع پوشش برای سایر اعضا صحبت کرد.

گلبرگ‌های عفاف و حجاب/ پانل جدید حجاب در مرکز ۳ کانون مشگین‌شهر نصب شد

بر اساس این گزارش در بخشی دیگر از برنامه‌های مرکز در این مناسبت، دو کتاب «ماهک و پرنده‌ها» و «سحر، شب‌بوها و نماز» برای اعضا معرفی شد.

معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س)، برگزاری کارگاه بحث آزاد، اجرای نمایش «سوغات فرنگ» و پخش کلیپ، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز بود.

خاطرنشان می‌شود، در گرامیداشت این مناسبت، پانل جدید عفاف و حجاب نیز توسط مربی مسئول مرکز طراحی و با کمک اعضا در سالن مطالعه نصب شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =