اولین روز از یک هفته‌ی با محبت در کرمانشاه با رضا حساس

به بهانه اولین جشنواره شعر محبت و اعطای نشان استاد محمدجواد محبت و اولین روز از یک هفته‌ی با محبت در کرمانشاه، گفتگویی با رضا حساس در خصوص این موضوع صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به بهانه اولین جشنواره شعر محبت و اعطای نشان استاد محمدجواد محبت و اولین روز از یک هفته‌ی با محبت در کرمانشاه، گفتگویی با رضا حساس در خصوص این موضوع صورت گرفت .
رضا حساس کارمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۳۱ سال سابقه کار، دبیر سرویس ادبی روزنامه باختر به مدت ۲۵ سال و مسئول انجمن‌های ادبی سطح شهر در سنوات گذشته می‌باشد .
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع رسانی بوده و در حوزه‌ی شعر، نخستین مجموعه شعر استانی دفاع مقدس را با عنوان " شهر باروت و باران " گردآوری کرده‌است و توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ رسانیده اما با این همه می‌گوید : خود را قطره‌ی ناچیزی از این دریای بیکران می‌دانم و شاگرد کوچک همه‌ی شاعران و فرهیختگان شهرم هستم.
حساس با توجه به پیشینه‌ای که در محضر استاد محبت داشته بیان داشت : از نوجوانی به لحاظ اینکه با زنده یاد استاد محبت هم محل بودیم افتخار آشنایی با آن بزرگ مرد را داشتم؛ بعدها نیز که وارد دنیای پر رمز و راز شعر و انجمن‌های ادبی شدم افتخار شاگردی ایشان هم نصیبم شد . 
وی در خصوص استاد محبت تصریح کرد : محبت به شخص یا گروه خاصی تعلق نداشت . محبت برای همه بود . هر کس به سهم و قدر خود از محبت می‌توانست بهره ببرد . محبت نقش بازی نمی‌کرد . او هر چه بود خود خود خود درونی و قلبی خودش بود و بس ... و به قول خودش ریا نسبتی با محبت نداشت ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =