کد خبر: 329920
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
بازدید 155
کانون استان ایلام درمسیر اربعین/15

استقبال پر شور کودکان و نوجوانان کربلایی از ایستگاه فرهنگی کانون در پایانه مرزی مهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، در روزهای منتهی به اربعین حسینی ، ایستگاه فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان  میزبان کودکان و نوجوانانی است که در مسیر بازگشت از عتبات عالیات,حضوری فعال و پرشور دارند و دل نوشته ها و حرف های شان با امام حسین(ع) را بر صفحات کاغذ منتقل می کنند.

در ایستگاه فرهنگی هنری و ادبی میهمانان کوچک امام حسین (ع) که فرصت نگارش دل نوشته ها و سخنان کودکان و نوجوانان زائر مهیا شده، در این روزها و شب ها که کم کم به اربعین امام حسین نزدیک می شویم شاهد حضور زائران کودک و نوجوانی هستیم که لبریز از شور و حال و شعور حسینی هستند و حرف ها و خاطرات شان از این سفر معنوی می گوید.

حال و هوای موکب کانون از شور و اشتیاق زائرانی لبریز است که می خواهند دل نوشته هایشان رابرای امام حسین را مکتوب کنند و به یادگار بگذارند.

همکاران مستقر در ایستگاه، با شربت و آب خنک و اهدای بسته های فرهنگی و کتاب از این زائران استقبال می کنند و پیشانی بندهای حسینی را به آنها هدیه می دهند و کودکان و نوجوانان زائر را در نوشتن دل نوشته ها راهنمایی می کنند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، همچون سال گذشته، با حضور فعال در مرز بین المللی مهران و استقرار ایستگاه فرهنگی وموکب  نقشی فعال و موثر در عرصه فعالیت و خدمات فرهنگی و هنری و ادبی برای زائران کودک و نوجوان داشته است.

کانون استان ایلام درمسیر اربعین/15

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =