کد خبر: 334027
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
بازدید 224
حضور و بازدید مدیرکل دفتر استاندار گلستان از اداره‌کل کانون

حسین احمدی، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان با حضور در اداره‌کل کانون پرورش فکری با تعدادی از کارکنان این اداره، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، احمدی ضمن بازدید از ساختمان فضای کانون و گفتگوی صمیمانه با جمعی از کارکنان، به صورت کامل در جریان مسائل و کمبودهای این نهاد فرهنگی و پرورشی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: در جریان فعالیت‌ها و اقداماتی  که در مدت این ۳ ماه در کانون اجرا شده، هستم و در این مدت اتفاقات مبارکی رقم خورده است.

حضور و بازدید مدیرکل دفتر استاندار گلستان از اداره‌کل کانون

وی افزود: جایگاه و نقش کانون در فرآیند تربیت و آموزش مهارت به کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و  فعالیت‌های انجام شده کانون در حوزه پرورشی، مکمل نقش آموزش و پرورش می‌باشد و تاثیر بسزایی در شکل‌گیری شخصیت کودکان و هدایت فکری و تعالی آنها خواهد داشت.

احمدی ضمن ابراز امیدواری، بیان داشت: امیدوارم با تعامل سازنده‌ای که با حضور سرپرست کانون بیشتر نیز شده است، بتوانیم هرچه سریعتر نسبت به تامین زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز اقدام کنیم.

در ابتدای این دیدار سرپرست کانون پرورش فکری استان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته‌ی کانون از ابتدای سال، راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار، تجهیز مراکز به نمایشگر بزرگ دیجیتالی جهت نمایش فیلم و انیمیشن و افزایش اعتبارات استانی را از مهمترین خواسته‌های پیش رو و نیازهای کانون دانست.

الهه غیناقی با بیان اینکه در دوره‌ی جدید، یکی از مهمترین اهداف کانون حضور در برنامه‌های میدانی و همچنین مناطق محروم است، گفت: تلاش می‌کنیم در حوزه کودک و نوجوان با اقدامات جهادی و برنامه‌ریزی‌های مدون، تاثیر بسزایی در پرورش استعدادها و تربیت نسل آینده‌ساز میهن‌مان داشته باشیم.

در پایان جلسه تابلوی دست‌ساز یکی از مربیان کانون به مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان اهدا شد.

حضور و بازدید مدیرکل دفتر استاندار گلستان از اداره‌کل کانون

حضور و بازدید مدیرکل دفتر استاندار گلستان از اداره‌کل کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =