کد خبر: 336697
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد

سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری گلستان با برگزاری جلسه‌ای به تحلیل، آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی ارزیابی عملکرد سال جدید پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این جلسه که مدیرکل کانون، مسوولان کمیته‌های مختلف کارگروه، نمایند سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، نماینده حفاظت محیط زیست و نماینده نماینده کمیته اطلاع رسانی  حضور داشتند، درخصوص نحوه برنامه‌ریزی ارزیابی عملکرد، بهینه سازی الگوی مصرفو اطلاع رسانی و تبیین  دستاوردها و اقناع افکار عمومی بحث و تبادل نظر شد.

الهه غیناقی در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمان جلسه، به اجرای کامل شاخص‌های مورد ارزیابی و دستورالعمل‌های سازمان مدیریت اشاره و تاکید کرد: ارزیابی عملکرد، اطلاعات ارزشمندی در خصوص نقاط قوت، ضعف و میزان هم سویی فعالیت­‌های جاری با اهداف و سیاست‌ های تعیین شده در اختیار ما قرار داده و  باعث می‌شود تا با اتخاذ تدابیر اصلاحی و بهبود مستمر عملکرد، رشد، توسعه و پیشرفت سازمان انجام شود.

مدیرکل کانون گلستان در عین حال به وجود برخی نواقص در فرآیند ارزیابی اشاره داشت و اظهار امیدواری کرد با ارتقای عملکرد، شاهد رشد بیش از پیش در شاخص‌های مورد ارزیابی سال بعد باشیم.

در این جلسه همچنین محسن شفاهی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز توضیحاتی درباره ارزیابی عملکرد کانون ارائه و به سوال‌های مسوولان کمیته‌های کارگروه توسعه و مدیریت کانون استان پاسخ و راهکار لازم را بیان کردند.

همچنین کریم محمدی نماینده سازمان حفاظت محیط زیست و کمال غریب آبادی نماینده کمیته اطلاع رسانی نیز در خصوص موارد مربوط به حوزه خود به اظهار نظر پرداختند.

ضرورت پیاده‌سازی نظام‌مند، اصولی، آموزش و فرهنگ سازی مدیریت سبز، انعکاس گزارش عملکرد کانون در برنامه‌های مرتبط با رسانه و سایت استانی، بهره گیری از رسانه های نوین، ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در کمیته های ذیل کارگروه توسعه مدیریت کانون استان، ارائه گزارش تحلیل ارزیابی عملکرد، از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی‌است کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری گلستان از سال ۹۷  با هدف طراحی سازوکارهای مناسب برای اجرایی‌نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه‌ی راه اصلاح نظام اداری و با ۵ کمیته‌ی ساختار و فناوری‌های مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد، شروع به‌کار کرده بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =