تجلیل مربی سیار کانون البرز از سوی دهیاری و شورای روستای «آران»/کارگاه مشقی برای معلم در هشتگرد

مسوولان دهیاری و شورای روستای آران، واقع در تهراندشت استان البرز، همزمان با هفته‌ی گرامی داشت مقام معلم از مربی سیار کانون استان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،روستای«آران»،یکی از مناطقی است که کتابخانه‌ی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شکل مستمر به آن جا مراجعه کرده و برای کودکان و نوجوانان این روستا، برنامه‌های فرهنگی، هنری اجرا می‌کند.

بر همین اساس روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، همزمان با روز معلم ، جمعی از مسوولان دهیاری و شورای این روستا در مدرسه‌ی زکریای رازی این روستا که محل خدمت و حضور کتابخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز است حضور یافته و از مربی سیار کانون و معلمان این دبستان تجلیل کردند.

گفتنی است حجت الاسلام سلیمانی، امام جماعت روستا،  اسمعیل مزین، مسؤول واحد حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز و آقایان منصور زارع، دهیار و رییس شورای روستا و ارمند، مدیر مدرسه  نیز در این آیین حضور داشتند.

تجلیل مربی سیار کانون البرز از سوی دهیاری و شورای روستای «آران»

تجلیل مربی سیار کانون البرز از سوی دهیاری و شورای روستای «آران»

لازم به توضیح است روستای آران از روستاهای منطقه‌ی تهراندشت ساوجبلاغ استان البرز است.

حضور نماینده انجمن قصه گویی و مربی سیار در بین کودکان چهارباغ 

معرفی  مجموعه کتاب قصه های  شیرین ایرانی(  بوستان و گلستان سعدی) و انتخاب داستان ۱+۳۶۵فن کشتی، از مجموعه ی مذکور، جهت قصه گویی به مناسبت بزرگداشت روز معلم و تاکید بر حفظ کرامت استاد توسط شاگرد از دیگر برنامه هایی بود که روز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 به مناسبت گرامی داشت مقام معلم در کتابخانه سیار کانون البرز  برای جمعی از کودکان منطقه چهاباغ  استان البرز اجرا شد. 

برگزاری دور همی مربیان مرکز شماره ۱ کانون کرج و تجلیل اعضای کلاس خوشنویسی این مرکز از مربی‌شان از دیگر فعالیت‌های اجرا شده در طی این هفته در کانون البرز بود.

تجلیل مربی سیار کانون البرز از سوی دهیاری و شورای روستای «آران»

تجلیل مربی سیار کانون البرز از سوی دهیاری و شورای روستای «آران»

همزمان با هفته ی معلم ، در روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ویژه برنامه ی خوشنویسی با موضوع " مشقی برای معلّم "با مربیگری خانم اعظم یارمحمدی، مربی خوشنویسی مرکز هشتگرد انجام پذیرفت و از آثار اعضا نمایشگاهی در مرکز برگزار شد.

تجلیل خانواده‌ها از همکاران کانون

طی هفته معلم  تعدادی از خانواده‌ها با حضور در مراکز کانون از مربیان تجلیل کردند.

همچنین پس از برگزاری اولین نشست قصه گویی ویژه مادران محله‌ی عظیمیه‌ی کرج ، این مادران از خدیجه میرزایی، مربی فرهنگی و  نماینده‌ی  انجمن قصه‌گویی تجلیل کردند.

شایان ذکر است هر ساله ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت همزمان با ایام شهادت شهید مرتضی مطهری، به عنوان هفته‌ی معلم در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =