جشن میلاد کریمه اهل‌بیت (س) و روز دختر در کانون لاهیجان

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لاهیجان، آغازدهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر را گرامی‌داشتند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این آیین ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ و هم‌زمان با آغاز دهه کرامت، سالروز ولادت کریمه اهل‌بیت(س) و روز دختر در مرکز فرهنگی هنری کانون لاهیجان برگزارشد.

عمق‌بخشی به بینش و باورهای دینی اعضا و آشناسازی هرچه‌بیش‌تر آنان با مناسبت‌ها و شخصیت‌های برجسته اسلامی، از اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه به‌شمارمی‌رفت.

‌مربیان مرکز فرهنگی هنری شهرستان لاهیجان طی این مراسم که با همراهی جمعی از اعضای این کانون صورت‌گرفت، به تشریح ویژگی‌های شخصیتی حضرت معصومه (س) پرداختند و تکریم و بزرگ‌داشت کریمه اهل‌بیت را حرکتی در جهت معرفی الگوهای شایسته، به دختران ایران اسلامی قلمدادکردند.

جشن میلاد کریمه اهل‌بیت (س) و روز دختر در کانون لاهیجان

تبیین جایگاه والای زن و دختر در خلقت و اجتماع و هم‌چنین، اهمیت رعایت حجاب و آموزه‌های اسلامی برای حفظ و صیانت از این جایگاه، از جمله موضوع‌هایی بود که در صحبت‌های مربیان کانون به آن پرداخته‌شد.

ادامه‌بخش برنامه‌های این مراسم، معرفی کتاب‌ با محوریت حضرت ‌معصومه(س)،  قصه‌گویی و روخوانی کتاب بود و درپایان نیز اعضای دختر این مرکز فرهنگی هنری نسبت به آماده‌سازی کارت‌های تبریک و اهدای آن به یکدیگر اقدام‌کردند.

جشن میلاد کریمه اهل‌بیت (س) و روز دختر در کانون لاهیجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =