کد خبر: 339696
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
بازدید 79
انتشارات کانون، یک برند و اعتبار ملی برای نمایشگاه کتاب تهران است

مرتضی حاتمی کارشناس آموزش وپژوهش کانون استان ایلام در گفتگو با روابط عمومی از انتشارات کانون به عنوان یک اعتبار ملی نام برد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ، مرتضی حاتمی، نویسنده و کارشناس آموزش و پژوهش کانون در راستای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب گفت:همیشه انتشارات کانون، یک برند و اعتبار ملی برای نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب تهران  فرصتی مناسب برای جامعه نشر و کتاب و تالیف است که امکان تهیه و خرید کتاب های مناسب و دیدار با ناشران و مولفان را مسیر و مهیا می کند.

وی ادامه داد:انتشارات کانون که یکی از نشرهای باسابقه و خوش‌نام و مورد اعتماد مردم ایران است با حضور در این دوره از نمایشگاه،موجب افزایش اعتبار نمایشگاه کتاب تهران شده است.

این فعال ادبی و فرهنگی ادامه داد:انتشارات کانون یک مجموعه جریان‌ساز و تاثیرگذار فرهنگی, ادبی و اجتماعی است که با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند مجموعه نیازسنجی از جوامع هدف و انتشار کتاب‌های متناسب با گروه‌های سنی مختلف بهره‌گیری از خردجمعی و تلاش در راستای تولید و انتشار کتاب استاندارد و کیفی ، یک فرصت ارزشمند مخاطبان و جوامع هدف در نمایشگاه کتاب به وجود آورده است.

نویسنده مجموعه داستان مینی‌مال «کولبران نان و رنج» خاطرنشان کرد: وجهه تاریخی انتشارات کانون، اعتماد جوامع هدف و اولیای تربیتی به کانون و انتشاراتش موجب شده ضمن تقویت و افزایش دانش فرهنگی در مخاطبان، انتظارات و توقعات مجموعه فرهنگی جامعه را هم نسبت به آثار فاخر و با کیفیت بالا برده و بی شک مسئولان ارشد کانون و مجموعه انتشارات با شناخت و آگاهی و نیازسنجی، توجه به سلایق و ذائقه‌های مخاطبان، آثار مناسب و با کیفیت محتوایی منتشر می‌کنند و پاسخی مناسب به اعتماد و مطالبات فرهنگی مخاطبان خواهند داد.

وی تاکید کرد:انتشارات کانون پرورش فکری با چاپ و توزیع کتاب‌های مختلف در موضوعات و محتواهای متناسب با نیاز مخاطبان در تیراژ مناسب، یکی از مجموعه های تاثیرگذار و اساسی در افزایش سرانه مطالعه در کشور به شمار می‌رود.

نویسنده رمان نوجوان «راز کوچه‌باغ هفت توت» ادامه داد: بی شک توجه و دقت در تولید محتوا، خلاقیت و نوآوری‌ در صفحه آرایی، گرافیک و حروفچینی و کیفیت چاپ، رعایت استاندارد اصول فنی و ظاهری کتاب‌ها، از دلایل اقبال و استقبال مخاطبان از کتاب‌های انتشارات کانون است.

نویسنده رمان نوجوان «فرار...فرار...» ادامه داد:خوشبختانه کتاب‌های کانون در فرمت‌های مجازی در اپلیکیشن‌های مجاز و کتابفروشی‌های مجازی قابل دریافت و خریداری است و مخاطبانی که دسترسی به  نمایشگاه کتاب تهران ندارند می‌توانند با مراجعه به این امکانات مجازی و سایت متعلق به کانون،کتاب مورد نظر خود را خریداری کنند.

انتشارات کانون، یک برند و اعتبار ملی برای نمایشگاه کتاب تهران است

از مرتضی حاتمی، کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان ایلام نویسنده و منتقد ادبی، تاکنون بیش از ۷۰ عنوان کتاب در قالب‌های:مجموعه داستان کوتاه و مینیمال، بازآفرینی،بازنویسی،رمان و پژوهش در گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال چاپ و منتشر شده و تعدادی از این کتاب‌ها در نوبت چاپ جدید در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =