کد خبر: 339789
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲
نشست خانواده‌ی سالم در کانون کرمانشاه

نشست خانواده‌ی سالم در کانون کرمانشاه، با محوریت خانواده و تربیت توسط کانون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، نشست خانواده‌ی سالم، با محوریت خانواده و تربیت توسط کانون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان در خصوص برگزاری این سلسله نشست‌ها گفت: در این نشست موضوع خانواده و تربیت محوریت قرار داده شد و نقش تربیت و توجه به مقوله‌ی تربیت در استحکام بنیان خانواده‌ها مورد توجه قرار گرفت.
وی افزود: ما به دنبال این هستیم که در واقع با برگزاری دوره‌های آموزش خانواده، ضلع سوم تربیتی که ضلع مهم و اثربخش حوزه‌ی تربیت خواهد بود را که همان خانواده‌ها هستند، تقویت نماییم و با استحکام بنیان خانواده به استحکام نظام تربیتی هم نائل شویم.
زنجانی ادامه داد: این نشست‌ها را در کانون استان با صورت هر ماهه تعریف نموده‌ایم که با حضور والدین و اساتید این حوزه برگزار می‌شود تا بتوانیم ان‌شاءالله به آموزش بیشتر خانواده‌ها دست پیدا کنیم علاوه بر این نشست‌ها نیز ما به صورت ماهانه هم نشست‌هایی را در شانزده مرکز استان خواهیم داشت و همچنین شاهد حضور مشاوران حوزه‌ی خانواده و تربیت نیز در مراکز و در سال ۱۴۰۳ خواهیم بود و امیدواریم این اتفاقات منتهی به تعالی بیشتر خانواده و فرآیند تربیتی در خانواده‌ها بشود. 
گفتنی است اولین نشست از سلسله‌نشست‌های خانواده‌ی سالم با حضور دکتر سعیدی از کارشناسان بنام و با محوریت خانواده و تربیت در مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

نشست خانواده‌ی سالم در کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =