دیدار رئیس کانون زبان ایران با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران و محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به منظور بررسی زمینه‌های همکاری های مشترک با هم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران که به منظور دیدار و نشست صمیمی و تخصصی با مدیر ، کارشناسان ، مدرسان و کارکنان کانون زبان به اصفهان سفر کرده بود به دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان رفت .

 رئیس کانون زبان ایران در این دیدار ضمن بیان چالش های پیش روی کانون زبان و تلاش جهادی برای رسیدن به وضعیت مطلوب ،خواهان همکاری و هم افزایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با کانون زبان اصفهان شد و عنوان نمود : در چهارچوپ توسعه همکاری های مشترک ، تعامل و هم افزایی بین دو دستگاه می توانیم اهداف راهبردی را پیش ببریم و به نتایج مطلوب دست پیدا بکنیم .

 تسهیل در گزینش همکاران ، قراردادهای مشارکتی و استیجاری و پیشنهاداتی مبنی بر در اختیار قراردادن املاک آموزش و پرورش به صورت همکاری های مشترک  برای کانون زبان و همچنین بستر سازی مناسب تبلیغات کانون زبان در سایت ، پیام رسان ها و گروه های مجازی آموزش و پرورش مواردی بود که مطرح گردید .

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز برضرورت توسعه همکاری های مشترک تاکید کرد و گفت : آموزش و پرورش در چارچوب موازین قانونی برای حل مشکلات کانون زبان و هم افزایی دو جانبه از هیچ امری دریغ نخواهد کرد . 

گفتنی است مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مهدی باطنی رییس کانون زبان اصفهان در دیدار حضور داشتند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =