کد خبر: 339918
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
دیدارهای مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان کهگیلویه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در یک سفر کاری با شهردار و شورای شهر سوق و همچنین شهردار دهدشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه کارشناسان در یک سفر یک روزه ضمن بازدید از مراکز با مسوولان شهرستان کهگیلویه دیدار و گفتگو کرد. 

دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار شهر سوق 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اعضای شورای شهر و شهردار شهر سوق دیدار و گفتگو کردند.

سلیمان شهبازی در این جلسه ضمن اشاره به پیشینه فرهنگی ، ادبی و هنری شهر سوق به ضرورت وجود زیر ساخت های لازم اشاره و کانون پرورش فکری را بستری برای پرورش، کودکان و نوجوانان ِ شاد ، خلاق و انقلابی دانست.

وی افزود:شهر سوق مهد فرهنگ و هنر در استان کهگیلویه وبویراحمد و محل پرورش بزرگانی همچون حسین پناهی هنرمند ، نویسنده و کارگردان فقید است. 

این مقام مسئول در ادامه خواستار هم‌افزایی همه دستگاه‌های فرهنگی برای ایجاد فضا و فرصت‌های کودک محور شد.

عیسی غندی شهردار سوق نیز در این نسشت ضمن تشکر از دغدغه مندی مجموعه کانون پرورش فکری استان بیان داشت که در مجموعه شهرداری و شورای شهر سوق رویکرد خدمتگزاری حداکثری به مردم  وجود دارد.

وی افزود: برای احداث مرکز  فرهنگی هنری کانون پرورش فکری آمادگی لازم را داریم که براساس قوانین همکاری لازم در خصوص واگذاری زمین به کانون پرورش فکری را داشته باشیم.

گفتنی است؛اعضای شورای شهر نیز از پیشنهاد مدیرکل کانون استقبال و قول مساعد دادند که در کنار شهردار برای تحقق این مهم همکاری و تلاش خود را انجام دهند.

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  ثابت، سیار و پستی استان را ۲۰ مرکز دانست و گفت: از این تعداد ۱۱ مرکز ثابت، هفت مرکز سیار و ۲ مرکز پستی هستند.

 دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با شهردار دهدشت

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با شهردار دهدشت در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان کهگیلویه دیدار و گفتگو کرد.

سلیمان شهبازی ضمن اشاره به رسالت‌های کانون پرورش فکری ، بیان کردن که مجموعه کانون در استان و همه شهرستان‌ها تمام تلاش خود را خواهد کرد تا خالق تابستانی متفاوت برای کودکان و نوجوانان باشند.

 وی در ادامه به فعالیت‌های مهارتی، خلاقانه کودک و نوجوان محور کانون اشاره و از شهردار شهر دهدشت خواست که با هم افزایی هرچه بیشتر فرصت رشد و تعالی را برای جامعه هدف ایجاد نمایند.

شهردار دهدشت نیز در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت مجموعه شهرداری را بازوی حمایتی برای فعالیت‌های کانون عنوان کرد.

خسرو دیدار در ادامه به اولویت داشتن فعالیت فرهنگی در شهرداری اشاره و کار برای کودک و نوجوان را رسالت همگانی دانست و تاکید کرد.

دیدارهای مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان کهگیلویه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =