مراسم تکریم و معارفه سرپرست حراست استان کردستان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست حراست استان کردستان با حضور مدیر دفتر مرکزی حراست برگزار شد.

به گزاش روابط عمومی اداره کل استان کردستان: در این مراسم که همزمان با ویژه برنامه روز دختر و گرامیداشت سالروز حضور مقام معظم رهبری در استان کردستان بود با حضور مدیر دفتر مرکزی حراست کانون روح الله عباسی نژاد و هیات همراهش ، در 25 اردیبهشت 1403 ، در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

این مقام مسؤول در ادامه با تشکر از تلاش های  8 ساله‌ی  محمدجواد ضیایی کارشناس حراست قبلی استان، و معارفه سرپرست جدید ثارالله حسین پناهی آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که وی با تعامل هر چه بیشتر در راستای محقق شدن اهداف حراست گام بردارد.

در این مراسم عباسی نژاد از سرپرست حراست کانون کردستان خواست با مراقبت بسیار از شأن و کرامت و شخصیت همه همکاران و فعالان عرصه کودک و نوجوان و رعایت الزامات محیط فرهنگی و هنری و فکری کانون و افزایش دامنه ارتباطات با مدیران، همکاران، مربیان و همه فعالان حوزه کودک و نوجوان و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی و رعایت اصول اخلاقی در تمامی مجموعه‌های مرتبط، کمک به مدیران رده‌های مختلف برای تأمین محیطی امن و سلامت برای کودکان و نوجوانان و جلوگیری از برزو هرگونه آسیب، صیانت از کارکنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی، بررسی ضوابط و دستورالعمل‌های جاری برای شناسایی نقاظ ضعف و احتمال بروز مفاسد و پیشنهاد رفع نواقص و ضعف‌ها، حفاظت از سرمایه‌های فرهنگی و هنری و به‌ خصوص سرمایه ی نیروی انسانی کانون اهتمام ویژه داشته باشد.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجموعه رافت و همدلی و مجموعه‌ای برای شکوفایی استعدادهای کودکان می‌دانیم. کانون می‌تواند به رشد و بالندگی فکری و سلیقه‌ای فرزندان ما کمک کند، وی تصریح کرد: من هم حراست را مجموعه‌ای می‌دانم که وظیفه صیانت دارد، عباس‌نژاد در ادامه با بیان اینکه سرمایه انسانی بزرگترین سرمایه است که باید از آن مراقبت کنیم، افزود: حراست به تنهایی نمی‌تواند بازوی موفقی باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیر کل کانون کردستان، کارکنان ستادی اداره کل ،مربی مسئولین مراکز شهر سنندج و همچنین مربیان فرهنگی ،هنری، ادبی سایر مراکزاستان به صورت آنلاین حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =