اعضای مرکز یک کانون اردبیل در شهادت رئیس‌جمهور به سوگ نشستند

هم‌زمان با بزرگداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر، اعضا و مربیان مرکز شماره‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در غم شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان به سوگ نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در برنامه‌ای که در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه یکم و سوم خردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد جمعی از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون اردبیل با اجرای فعالیت‌های مختلف، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، حزن و اندوه خود را از شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان ابراز کردند.

بر اساس این گزارش اسلام حسن‌زاده مربی فرهنگی مرکز در بین اعضای مرکز با روایت آخرین سفر رئیس‌جمهور شهید به استان آذربایجان شرقی که منجر به سقوط بالگرد شد، گفت: از زمان شنیدن این خبر همه مردم بسیار شوکه شدند و تا ساعت‌ها پای تلویزیون نشسته و دست به تضرع و دعا برداشتند

وی بابیان اینکه جستجو و بی‌خبری از محل سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور، لحظات بسیار دلهره‌آور و سختی بود که مردم سپری کردند افزود: با اعلام خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، مردم داغدار ایران به خاطر خدمت صادقانه در تشییع شهدای خدمت و گرامیداشت یاد و نامشان سنگ تمام گذاشتند.

 اعضای مرکز یک کانون اردبیل در شهادت رئیس‌جمهور به سوگ نشستند

همچنین در ادامه فعالیت‌های مرکز در این مناسبت اعضای کارگاه ادبی بابیان احساسات خود نسبت به شهدای راه خدمت، هرکدام دل نوشته‌ای را برای رئیس‌جمهور شهید به نگارش درآورده و برای حاضران قرائت کردند.

در کارگاه خوشنویسی هم بعد از معرفی سالروز آزادی خرمشهر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اعضا با خط درشت تحریری کلمات و جملات مرتبط با این رویدادها را خوشنویسی کردند.

گفتنی است، معرفی ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی، روایتگری وقایع فتح خرمشهر در سال ۱۳۶۱ و آشنایی اعضا با این رویداد حماسی، روشن کردن شمه و قرائت فاتحه از دیگر فعالیت‌های اجراشده در این ایام بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =