درخشش عضو کانون کرمانشاه در مسابقات استانی و کشوری

درخشش عضو مرکز شماره ۱۳ کانون کرمانشاه در مسابقات استانی و کشوری، با حضور فعال در برنامه‌های مختلف محقق شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، درخشش عضو مرکز شماره ۱۳ کانون کرمانشاه در مسابقات استانی و کشوری، با حضور فعال در برنامه‌های مختلف محقق شد.
نظر به اهمیت نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پرورش ذهن، خلاقیت و استعدادهای اعضا در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و... همچنین هم‌افزایی کانون با دیگر سازمان‌هایی که نقش موثری در پیشبرد اهداف و سیاست‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان دارد؛ در همین راستا اعضای فعال کانون استان با حضور در برنامه‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات متنوع به ارائه‌ی آموخته‌ها و توانمندی‌های خود می‌پردازند.
در همین راستا با توجه به اشاعه‌ی تعلیم و تربیت و بسط و توسعه‌ی علم، دانش و تربیت در راستای اسناد بالادستی به‌ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳_۱۴۰۲، محمد کسری آزموده عضو مرکز شماره ۱۳ کانون کرمانشاه و دانش‌آموز مدرسه‌ی سمپاد در زمینه‌های مختلف علمی، دینی و فرهنگی و... خوش درخشید.
کسب مقام اول استانی حفظ پنج جزءقرآن در کنگره‌ی سمپاد (تیزهوشان)، کسب مقام اول مفاهیم کنگره‌ی سمپاد استانی، کسب مقام دوم مسابقات قرآن و عترت استان، کسب مقام دوم کشوری المپیاد ریاضی ویرا کاپ و... از موفقیت‌های اخیر این عضو توانمند و فعال کانون استان کرمانشاه می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =