کد خبر: 340543
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱
بازدید 153
مدیرعامل کانون پرورش فکری، چهارشنبه به گلستان سفر می‌کند

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون وزیر آموزش و پرورش چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ طی دو روز به گلستان سفر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر افزود: آقای دکتر حامد علامتی در جریان این سفر ۲ روزه، با جمعی از فعالان حوزه کودک و نوجوان، هنرمندان و همچنین نوجوانان دیدار خواهد داشت.

الهه غیناقی همچنین اظهار داشت: مدیرعامل کانون در این سفر با امام جمعه و استاندار گلستان نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

این در حالی‌است که حامد علامتی، صبح روز پنجشنبه در برنامه زنده صبح عالی سیمای گلستان حضور یافته و همچنین بهره‌برداری از مرکز آفرینش‌های نوجوان و اتاق بازی نوجوانان نیز در دستور کار قرار دارد.

دیدار با فرزندان شهدای مدافع حرم و همچنین نشست با کارکنان کانون گلستان از دیگر برنامه‌های مدیرعامل کانون در این سفر می‌باشد.

گفتنی‌است محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید، فرهاد فلاح معاون فرهنگی، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست،مجتبی حاذق مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری، نازنین غلامی سرپرست اداره‌کل برنامه و بودجه، مهرداد قیصر مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری، عباس محمددینی مدیرکل نظارت بر انتشارات، محمدحسین توسلی سرپرست دفتر ارزیابی و پاسخگویی به شکایت و فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۸ و ۹ خرداد ۱۴۰۳ در قالب سه گروه از مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان بازدید خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =