ویژه برنامه «با سرداران شجاعت» در مرکز فرهنگی هنری پارک لاله

هم‌زمان با فرارسیدن روز گرامیداشت حماسه‌ی آزاد سازی خرمشهر، اعضای فعال مرکزفرهنگی هنری پارک لاله بندرعباس در ویژه برنامه‌ی ایثار و مقاومت « با سرداران شجاعت » شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، سیده حمیده حسینی مسئول مرکز گفت:ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان ، روز آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشتند و این روز را یکی از روزهای پرافتخار و ارزشمند تاریخ ایران اسلام دانست.
وی از اعضای کودک و نوجوان پسر خواست تا با الگوگیری از شخصیت والای شهید محمد جهان آرا، روحیه‌ای شجاع و قوی داشته باشند و با صبر و استواری ناملایمات زندگی را پشت سر بگذارند و پیوسته بر خدای بزرگ توکل کنند.
 ایشان در ادامه ضمن معرفی وقایع لحظه به لحظه‌ی عملیات غرورآفرین «بیت المقدس» که منجر به آزادی خرمشهر پس از ۱۹ ماه اسارت در دست دشمن شد؛ شخصیت والای شهید محمد جهان آرا و علی صیاد شیرازی- فرماندهان قبل از آزادسازی و بعد از آزادی خرمشهر - را به اعضا معرفی کرد.

ویژه برنامه «با سرداران شجاعت» در مرکز فرهنگی هنری پارک لاله
حسینی با بیان خاطرات زندگی این دو بزرگوار از اعضا خواست تا الگوهای واقعی زندگی خود را از بین انسان‌های واقعی، شهدا، صالحان و آنان که با خدا دوست و رفیق هستند انتخاب کنند و همیشه با تمسک به راه شهدا که راه پیامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد(ص) است زندگی نورانی و پر از پاکی و صفا را برای خود برنامه‌ریزی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =