نخستین نشست اعضای مکاتبه‌ای کانون استان اردبیل برگزار شد

در گرامیداشت شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی، شهدای خدمت و همچنین حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر، اعضای مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نخستین نشست خود را به‌صورت مجازی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست مهدیه علیقلی‌زاده کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان اردبیل با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حماسه تاریخی آزادسازی خرمشهر را جزو وقایع مهم برشمرد و گفت: مردم ایران در طول تاریخ رشادت‌ها و میهن‌پرستی خود را به جهانیان ثابت کرده‌اند و رویداد حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گواه این خصلتشان است.

وی در ادامه با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سانحه سقوط بالگرد، اظهار داشت: شهادت رئیس‌جمهور و همراهان غیورشان نیز از نمونه‌های بارز مدیران جهادی و مخلص ایران سربلند بودند؛ کسانی که بی‌ادعا تلاش کردند و از جان خود درراه سرافرازی میهنشان گذشتند.

وی بابیان اینکه نشست حاضر، نخستین نشست اعضای مکاتبه‌ای است، بیان داشت: کتاب‌خوانان افرادی دانا هستند که درنتیجه آن به شناخت از خود و هستی می‌رسند.

علیقلی‌زاده تصریح کرد: بی‌شک فعالیت مکاتبه‌ای با تمرین نوشتن و مطالعه متون ادبی مسیر دانایی را برای کودکان و نوجوانان هموار خواهد ساخت.

نخستین نشست اعضای مکاتبه‌ای کانون استان اردبیل برگزار شد

در ادامه پری‌ناز ستونه مربی آفرینش‌های ادبی و مکاتبه‌ای کانون استان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای خدمت و تسلیت این واقعه ناگوار، بابیان اینکه این نشست با حضور اعضایی از شهرستان اردبیل، کوثر و دهستان دولت‌آباد برگزارشده است، اعضا را به قرائت آثار خود با موضوع «ایران من! سرزمین آرزوهای منی» دعوت کرد.

در این نشست که اعضای شناسایی‌شده در دور اول اجرای طرح محک نیز حضور داشتند، کلیپی از شعرخوانی اعضا با موضوع شهدای خدمت نیز پخش شد.

شایان‌ذکر است، این نشست عصر روز پنجشنبه سوم خرداد ماه سال 1403 به صورت برخط برگزار شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پریا مهاجر ممتاز IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    مثل همیشه بی نظیر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =