«تابستونتو بساز»عنوان شعار محوری فعالیتهای تابستانی کانون البرز

بر اساس نظام نامه‌ی فعالیتهای تابستانی کانون در سال ۱۴۰۳«تابستونتو بساز» شعار محوری فعاالیت های کانون در سال ۱۴۰۳ تعیین شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، چهارمین نشست شورای فرهنگی اداره کل کانون در این استان به بررسی نظام نامه‌ی کشوری فعالیت‌های تابستان احتصاص داشت.

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز و رییس شورای فرهنگی در این نشست، بر ضرورت طراحی برنامه‌های استانی بر اساس اهداف این نظام نامه و مشارکت خانواده‌ها و نوجوانان، تاکید کرد.

این مقام مسئول از اعضای شورای فرهنگی خواست پیش بینی  برنامه‌ریزی فعالیت‌ها را به نحوی انجام دهند که تمامی مراکز پویا و با نشاط بوده و شاهد حضور حداکثری مخاطبان و جذب عضو در این مراکز باشیم.

وی همچنین شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی در اوقات فراغت و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با طراحی و اجرای برنام‌های خلاق با رویکرد تربیتی و خانواده محوری را از  اهداف اصلی فعالیت‌های تابستانی بر اساس نظام نامه عنوان کرد.

در ادامه‌ی این نشست فرانک فروزانفر، کارشناس مسئول کانون البرز، ضمن قرائت نظام‌نامه‌ی فعالیت‌های تابستانه ازدیگر اهداف و مدل فعالیت‌های پیشنهاد شده سخن گفت.

جذب و پایدار سازی اعضا به ویژه نوجوانان، دستیابی به چرخه موثر تربیتی با ارائه‌ی بسته‌های فرهنگی، بهره مندی از تمامی طرفیت‌های موجود از جمله گروه‌های جهادی و فعالان مردمی، شکل دهی به مراکز الگو و پایه‌های توسعه‌ی آینده از جمله‌ی این اهداف ذکر شده بود.

در ادامه‌ی این نشست که صبح روز دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ در اتاق جلسات کانون البرزبرگزار شد،  بر ضرورت تشکیل شورای فرهنگی در مراکز کانون و تعیین بسته‌های فرهنگی متناسب با توان مربیان و ویژگی‌های هر مرکز بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است بر اساس نظام نامه‌ی کشوری شعار «تابستونتو بساز» به عنوان شعار محوری فعالیتهای تابستانی کانون البرز تعیین شده و تمامی فعالیتها بر این اساس برنامه‌ریزی و اجرا خواهند شد.

«تابستونتو بساز»عنوان شعار محوری فعالیتهای تابستانی کانون البرز

تمامی علاقه‌مندان جهت ثبت نام و حضور در فعالیتهای اوقات فراغتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مراکز کانون در شهر کرج و هشتگرد تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =