برنامه بازدید اعضای شورای معاونان از مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان گلستان

اعضای شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روزهای ۸ تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ از مراکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرهای مختلف استان گلستان بازدید خواهند کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معاونان و مدیران ستادی کانون قرار است در قالب سه گروه به شهرهای مختلف این استان سفر و ضمن بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری هر شهر، با اعضا و مربیان این مراکز نیز دیدار و گفت‌وگو کنند.

بر اساس این گزارش گروه اول متشکل از روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست به اتفاق مهرداد قیصر مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری و مجتبی دانشور مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون روز ۸ خرداد ۱۴۰۳ از مراکز کانون در شهرهای کردکوی، بندر گز، گمیشان و بندر ترکمن بازدید خواهند کرد.

 بر همین اساس  فرهاد فلاح معاون فرهنگی، عباس محمد دینی مدیرکل نظارت بر انتشارات و امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی در قالب گروه دوم روز ۸ خرداد به شهرهای علی‌آباد، رامیان، دلند، آزادشهر و گنبد کاووس سفر می‌کنند و از مراکز کانون در این شهرها بازدید خواهند داشت.

در همین حال در این روز گروه سوم شامل: محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید، نازنین غلامی سرپرست اداره‌کل برنامه و بودجه و فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون از مراکز کانون شهرهای مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه بازدید می‌کنند.

در روز دوم سفر استانی اعضای شورای معاونان کانون به استان گلستان معاون فرهنگی، مدیرکل نظارت بر انتشارات و مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی از مرکز کانون در شهر آق‌قلا بازدید خواهند کرد.

هم‌چنین امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون به اتفاق مدیر دفتر مرکزی حراست، مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری و مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون در روز ۹ خرداد به روستای مرزی داشلی‌برون سفر می‌کنند تا کتابخانه سیار کانون در مرز ایران و ترکمنستان را بازگشایی کنند.

در عین حال معاون تولید، سرپرست اداره‌کل برنامه و بودجه و مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون نیز روز ۹ خرداد از مجتمع و مراکز شماره یک و دو کانون در شهر گرگان بازدید خواهند کرد.

بازدیدهای استانی با هدف تقویت و تحکیم فضای ارتباطی نزدیک بین مسئولان در ستاد مرکزی و مراکز کانون، گفت‌وگو با مربیان و کارکنان کانون و آشنایی بیشتر با دغدغه‌ها و شنیدن پیشنهادها و دیدگاه‌ها و پاسخ‌گویی به این خواسته‌ها و تسهیل در تصمیم‌گیری‌های سازمانی با بهره‌گیری از دیدگاه‌های کارکنان به‌عنوان یک سازوکار ارتباطی انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =