کد خبر: 340619
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
بازدید 104
بازدید جمعی از مربیان کانون فارس از فعالیت های بخش کودک حرم رضوی

در روزهای آغازین برنامه های تابستانه کانون، جمعی از مربیان کانون فارس از فعالیت های بخش کودک حرم رضوی بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در 28 اردیبهشت 1403، جمعی از مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری استان فارس از رواق کودک حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس بازدید کردند، و از نزدیک با فعالیت های این بخش آشنا شدند.

   این بازدید شامل دو بخش 《خردسال》و 《کودک》 بود، که در بخش 《خردسال》 کلبه بازی و در بخش 《کودک》 اتاق‌های سینما، قصه های اهل‌بیت (ع)، بازی با دکمه، تونل چالش زیارت، دست‌ورزی، مسابقه و سالن انتظار والدین مورد بررسی قرار گرفت.


   در ابتدای این بازدید خادم حرم مطهر و راهنمای رواق کودک  ضمن عرض خوش آمد  گویی و ابراز خرسندی از حضور مربیان کانون فارس، توضیحاتی را در خصوص اهداف و برنامه های این بخش از آستان مقدس ارائه کرد.
    وی طی گفتگو و تبادل نظر با کارشناسان و مربیان کانون استان فارس، پس از آگاهی از میزان تخصص و مهارت مربیان کانون در حوزه های مختلف هنری و ادبی، پیشنهاد تعامل بیشتر بین کانون پرورش فکری و مدیریت رواق کودک را مطرح کرد.


همچنین، در این بازدید و گفتگو، زینب دهقانیان فرد کارشناس آفرینش های ادبی استان فارس، بخش بازی را فرصتی برای نوشتن خلاق همراه با بازی دانست؛ و پیشنهاد افزودن بخش 《دل‌نوشته و نوشتن خلاق》 را در رواق کودک رضوی مطرح کرد؛ و آمادگی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون فارس را برای همکاری در این زمینه به صورت مجازی و حضوری و هم در بخش مکاتبه ای اعلام کرد؛ که با استقبال خادمین رواق کودک همراه شد.


لازم به ذکر است؛ این رواق که در آبان ماه 1402 افتتاح شده است؛ فضایی امن، شاد و جذاب است؛ که به صورت رایگان و برای بازی، سرگرمی و آموزش زائران کودک با همراهی والدین، راه اندازی و آمادگی پذیرش روزانه ۷۰۰ نفر را دارد.
رواق کودک در قالب انواع بازی و سرگرمی ، قصه گویی، نمایش عروسکی و … در سه بخش بازی های تمرکزی، بازیهای حرکتی، بازگویی داستان از زندگی حضرت رضا (ع)  خدمات خود را به زائرین ارائه می دهد.

بازدید جمعی از مربیان کانون فارس از فعالیت های بخش کودک حرم رضوی

بازدید جمعی از مربیان کانون فارس از فعالیت های بخش کودک حرم رضوی

بازدید جمعی از مربیان کانون فارس از فعالیت های بخش کودک حرم رضوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =