بستر مناسب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پرورش استعدادها

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با فرماندار شهرستان نقده دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، زهرا آب سوران مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در دیدار با فرماندار شهرستان نقده با تقدیر و تشکر از حمایت های ایشان در جهت پیش برد برنامه های کانون در سطح شهرستان به بیان اقدامات  و عملکرد کانون پرداخت.

آب سوران در این دیدار با اشاره به برنامه های انجام شده ی کانون در سالهای گذشته، ظرفیت های ادبی، هنری و فرهنگی شهرستان نقده را بسیار خوب و مهم برشمرد.

در این دیدار، آب سوران ضمن درخواست حمایت بیشتر جهت حل مشکلات عمرانی مراکز نقده و محمدیار گفت: با استقبال خانواده ها از برنامه های کانون و با حمایت های مسئولان ارشد ملی، مرکز نقده به صورت دو شیفت فعالیت خود را شروع کرده و شورای نوجوان مراکز کانون نیز از مرکز نقده آغاز شده است و با برنامه ریزی های انجام شده تدارک ویژه ای برای تابستان خواهیم داشت.

محمد نوبخت نیا فرماندار نقده نیز در این دیدار ضمن تمجید از فعالیت های کانون در سطح شهرستان نقده اظهار داشت: برنامه های کانون برای رشد و تعالی نوجوانان در حوزه ی فرهنگی، هنری و تربیتی بسیار مهم و مثبت بوده و همیشه از اجرای برنامه های کانون پرورش فکری در سطح شهرستان استقبال و حمایت می کنیم.

حضور در جمع کانون یارها و بازدید از مرکزهای نقده و محمدیار از دیگر برنامه های ماموریت مدیرکل کانون استان به شهرستان نقده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =