کد خبر: 340647
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
بازدید 243
کودکان و نوجوانان شهر پرند هم کانونی می شوند

مرکز پرند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، مرکز فرهنگی هنری پرند، امروز چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر، امیر علی عموزاده مدیر کل، معاونین و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران و جمعی از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

این مرکز در متراژ ۱۶۰ متر مربع در یک و نیم طبقه با مشارکت شرکت سهامی عمران و شهرداری شهر جدید پرند احداث شده که قرار است به عنوان یکی دیگر از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شکل تخصصی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی را دنبال کند.

امیرعلی عموزاده مدیرکل کانون استان تهران در این مراسم گفت: خداوند متعال را شاکرم که در یکی از روزهای منتهی به تابستان، اولین مرکز کانون را در شهر پرند افتتاح کردیم.

وی افزود: با همتی که تمام مجموعه کانون و همکاران داشتند این مرکز فرهنگی هنری که دارای حدود ۵۰۰۰ کتاب و کلاس های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی می باشد افتتاح شد تا در تمام ایام سال میزبان کودکان و نوجوانان شهر پرند باشد.

1000018748.jpg

گفتنی است در این مراسم که تعدادی از کودکان و نوجوانان شهر پرند نیز حضور داشتند درکارگاه بازی، قصه گویی و کاردستی شرکت کردند و با فعالیت های کانون آشنا شدند.

 پس از انجام مراسم افتتاح مرکز توسط وزیر راه و شهرسازی، وی با کودکان و نوجوانان حاضر در این مرکز به گفتگویی کوتاه پرداخت.

در ادامه محمد علیپور مربی مسئول مرکز جدید پرند توضیح داد: مثل همه ی مراکز کانون در سراسر کشور در این مرکز نیز فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و مراسم و برنامه های ویژه خواهیم داشت.

علیپور همچنین گفت: ثبت نام کودکان و نوجوانان از روز شنبه ۱۲ خرداد در این مرکز آغاز می شود.

در پایان مدیرکل کانون استان تهران ضمن آرزوی روزهای خاطره انگیز برای کودکان و نوجوانان در این مرکز جدید به آنان بسته های فرهنگی هدیه داد.

یادآوری می شود مرکز فرهنگی هنری پرند در فاز ۶ شهر پرند، جنب بوستان صبا وقع شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    0 0
    پرند شایسته و برازنده خدمات با کیفیت علمی آموزشی ورزشی درمانی بهداشتی حمل و نقل عمومی و رفاهی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =