تابستانی پر بار برای کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم ساخت

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد گفت:فعالیت های تابستان امسال در کانون استان پر رونق تر و پر بار تر از همیشه با شعار "تابستونو بساز" برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نشست شورای فرهنگی با دستور کار ویژه ، بررسی و تبیین نظام نامه فعالیت های تابستانی با حضور اعضای شورای فرهنگی برگزار شد. 

مدیرکل کانون استان ضمن تسلیت مجدد پرواز آسمانی و ابدی رئیس جمهور شهید و همراهانش بر سرعت و قدرت بیشتر در خدمت به مردم تاکید و تابستان امسال را متفاوت از سال های گذشته برای کودکان و نوجوانان در کانون پیش بینی کرد. 

سلیمان شهبازی در ادامه ضمن تاکید بر اجرای بند بند نظام نامه براساس بوم و جغرافیای استان به تبین شعار زیبای ( تابستونتو بساز ) پرداخت و فعل ساختن را نقطه اوج این شعار دانسته و اظهار داشت: 
با عنوان زیبا و چند ساحتی این نظام نامه ( تابستونتو بساز) متوجه شدیم که نقشه راه کامل است و نقش خالقیت ( بساز ) به کودکان و نوجوانان یعنی در مسیر درست قرار گرفتن، چرا که کودک و نوجوان امروز از دنیایِ *بازیگری* ( سنتی ) و حتی دنیای *عاملیت* ( مدرن ) عبور کرده و وارد دنیای *خالقیت*( پست مدرن ) یعنی دنیای ؛ نو آوری ، کشف ، خلاقیت و خودشکوفایی شده است. 

در ادامه مدیرکل کانون استان به سیاست های کلی کانون یعنی" نوجوان محوری "، "مخاطب محوری" و "خانواده محوری" پرداخت و اشاره کرد که برای داشتن ایران قویتر باید با محوریت خانواده برای کودکان و نوجوانان برنامه ویژه داشته باشیم. 

این مقام مسوول اظهار داشت:کانون پرورش فکری لازم است برای اجرای این نقشه راه از حالت اداری خارج و ساختار قرارگاهی به خود بگیرید یعنی در هرزمان و مکانی که مخاطب ما نیاز به دریافت خدمات داشته باشند باید حاضر باشیم فذا برا این اساس نیاز است شیفت بندی و ساعت کاری مراکز ما متناسب با بوم هر مرکز تنظیم شود تا فرصت بیشتری برای گذران اوقات فراغت در اختیار کودکان و نوجوانان قراردهیم. 


در ادامه دیگران اعضای شورای فرهنگی حاضر در جلسه نیز به تبیین و بررسی مفاد نظامه نامه پرداخته مصوباتی ازجمله شیفت بندی جدید مراکز ، تغییر در ساعت کاری و ... برای اجرایی شدن تصویب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =