کد خبر: 340657
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
بازدید 27
ویژه برنامه‌ی «نخل‌ها ایستاده قد می‌کشند»

همزمان با سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر، و نیز گرامیداشت شهدای خدمت بویژه شهید جمهور عزیز خادم الرضا با هدف گرامی‌داشت این روز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ویژه برنامه‌ای با عنوان «نخل ها ایستاده قد می کشند»را اجرا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ همزمان با سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر، و نیز گرامیداشت شهدای خدمت بویژه شهید جمهور خادم الرضا با هدف گرامی‌داشت این روز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ویژه برنامه‌ای با عنوان «نخل‌ها ایستاده قد می‌کشند»را اجرا کردند.

زهرا مصطفایی سرپرست مرکز قیدار گفت: مرکز فرهنگی هنری قیدار با همکاری دبستان کوثر با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری  سالروز آزادسازی خرمشهر و نیز بزرگداشت شهدای خدمت بویژه شهید جمهور عزیز را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش،  مهمان ویژه این برنامه حجت الاسلام فیضی بودند که ابتدا درباره ویژگی‌های شهدای خدمت و ارزش شهید و شهادت برای کودکان به زبان کودکانه سخنانی را بیان کردند سپس به عملیات آزاد سازی خرمشهر اشاره کردند و شهدا را، راه و چراغ هدایت  مردم ایران معرفی کردند و جایگاه شهید و شهادت در قرآن و احادیث را بیان نمودند.

در بخش بعدی برنامه اعضا در کارگاه کتابخوانی و معرفی کتاب (ای ابراهیم، شهر بی‌خاطره) و کارگاه قصه‌گویی (اسم من چفیه است، خوابی پر از شکوفه و شاپرک، اسم من یک پلاک است) شرکت نمودند.

در پایان برنامه اعضای هنرمند و دانش آموزان فعال سرود (سلام فرمانده) را یکصدا در فضای کانون مهربانی همخوانی نمودند.

ویژه برنامه‌ی «نخل ها ایستاده قد می کشند»

ویژه برنامه‌ی «نخل ها ایستاده قد می کشند»

ویژه برنامه‌ی «نخل ها ایستاده قد می کشند»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =