آیین سوگواری شهدای خدمت در رشت برگزارشد

آیین سوگواری شهادت سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت، صبح امروز به‌میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشت برگزارشد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این آیین صبح روز پنج‌شنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۳با همراهی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های فرهنگی مستقر در مجتمع اداری میدان انتظام شهر رشت برگزارشد.

نکوداشت یاد و خاطره شهید جمهور و هیات همراه در سایه همراهی و هم‌گرایی دستگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی، از اهداف برگزاری این مراسم به‌شمارمی‌رفت و در این میان، ضمن پخش کلیپ، نماهنگ و مداحی مسعودعارفی، از مداحان اهل بیت(ع) درارتباط با ویژگی‌های شخصیتی سیدمحرومان و همراهان شهیدشان صحبت‌شد.

لزوم مقابله با تحریف و نفوذ در نظام ولایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان گیلان هم میهمان این مراسم بود و در ارتباط با تحیر و اندوه همگان از شهادت رئیس‌جمهور شهید سخن‌گفت.

بهروز جلائی در تبیین شاخصه‌های شخصیتی شهیدخدمت، به ضرورت شناخت و درک صحیح از شرایط امروز جامعه پرداخت و از احصاء نقاط ضعف جامعه توسط دشمنان و بهره‌گیری از منفذها برای آسیب‌رسانی به انقلاب و کشور سخن‌به‌میان‌آورد.

جلائی تصریح‌کرد: هر نظام ولایی و انقلابی، همواره در معرض تحریف و نفوذ ‌است و برهمین‌اساس، شناخت صحیح از سیرِ زندگی اهل بیت(ع)، دوستان و هم‌چنین، آگاهی از انجام و عاقبت دشمنان، لازم و ضروری‌است.

او اضافه‌کرد: برای درک درست از ضایعه شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، ضرورت‌دارد از پیامدهای فقدان و نبود این شخصیت برجسته آگاه‌شویم و ضمن‌ آگاهی از نتایج معامله با خدا، در همین مسیر حرکت‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، آرزوی شهادت در مسیر خدمت را  لازمه ایمان و نقش‌آفرینی در حکومت دینی و علوی دانست و افزود: مسئولیت در دولت مردمی و در دست‌داشتن برگه رأی به خادم‌الرضا و شهید خدمت‌، افتخاری‌است که در پرونده اعمال ثبت و ضیط‌می‌شود.

او در ادامه صحبت‌های خود در تشریح مردمی‌بودن دولت شهیدجمهور و تلاش این شهید برای گره‌گشایی از مشکل مردم پرداخت و با ارجح‌برشمردن دل‌مشغولی برای مردم گفت: هیچ ‌ارزشی به‌اندازه برآورده‌سازی حاجت برادر مومن نیست و برهمین‌اساس نیز دولت مردمی و انقلابی، دولتی ارزشی و مردمی است.

لزوم ولایت‌پذیری و حرکت در مسیر تحقق آرمان‌های اسلام، انقلاب اسلامی و منویات مقام‌معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) ازدیگر مواردی‌بود که در صحبت‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان به‌آن پرداخته‌شد و وی با عصر حیرت‌ توصیف‌کردن عصر حاضر گفت: در این دوره، دین‌باوری و دین‌مداری هم‌چون در دست‌داشتن آتش است و ضرورت‌دارد با تحمل آزار و دل‌بستن به عنایت خداوند، برای واگذاری حکمرانی جامعه به ولی‌عصر و امام جامعه تلاش‌کنیم.

آیین سوگواری شهدای خدمت در رشت برگزارشد

آیین سوگواری شهدای خدمت در رشت برگزارشد

آیین سوگواری شهدای خدمت در رشت برگزارشد

آیین سوگواری شهدای خدمت در رشت برگزارشد

آیین سوگواری شهدای خدمت در رشت برگزارشد

آیین سوگواری شهدای خدمت در رشت برگزارشد

آیین سوگواری شهدای خدمت در رشت برگزارشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =