آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های اوقات فراغت کانون با شعار «تابستونتو بساز»

ثبت‌نام کارگاه‌های اوقات فراغت کانون با شعار «تابستونتو بساز» در مراکز کانون خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، ثبت‌نام کارگاه‌های اوقات فراغت با بیش از ۶۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، مهارتی و علم و فناوری با شعار «تابستونتو بساز» آغاز شده است.

ثبت نام در این فعالیت ها با هدف شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنها با طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق و با رویکردهای تربیتی، دینی، خانواده‌محوری، نوجوان‌محوری، مرکزمحوری و جذب و پایدارسازی اعضا به ویژه نوجوانان، افزایش دایره مخاطبان، مداخله همراهی و بهره‌مندی موثر خانواده‌ها در فعالیت‌های کانون، و بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی فعال در حوزه آموزشی و ... در سراسر کشور آغاز شده است.

بر اساس این خبر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی بیش از ۱۰۰ عنوان کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، مهارتی و علم و فناوری را در ۴۸ مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی کانون برای مخاطبان ۶ تا ۱۸ سال تدارک دیده است.


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین مرکز فرهنگی‌هنری کانون به محل سکونت‌ خود از عناوین، زمان تشکیل و هزینه کارگاه‌ها مطلع و جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.


جهت دریافت اطلاعات مراکز استان اینجا کلیک کنید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناهیدنیازی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    0 0
    باعرض سلام من ناهیدنیازی هستم خراسان رضوی مشهدمقدس شهرستان کاشمر.درکانون فرهنگی وهنری کودکان عضوهستم درشهرستان کاشمر.ودرکلاس نقاشی شرکت کردم وچون نقاشی های که کشیدم بسیارعالی بودومراتشویق کردن ومدیرکل کانون فرهنگی وهنری خراسان رضوی مراتشویق کردن وبه من به مبلغ ۵۰هزارتومان به یک لوازم التحریردرشهرستان معرفی کردن وازان جایز لوازم التحریرگرفتم ودستشون دردنکنه.وازاقای صادقی رئیس کانون فرهنگی وهنری کودکان کاشمرومعلم خانم حسین پوروخانم سالار که نقاشی اموزش میدهن بسیارسپاس گزارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =