کد خبر: 340712
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
بازدید 30
همکاری کانون البرز در برگزاری مراسم گرامی داشت شهدای خدمت

جمعی از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مصلی بزرگ نماز جمعه‌ی کرج در مراسم گرامی داشت هفتمین روز رییس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت برنامه اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون استان، ضمن اعلام این خبر افزود علاوه بر اجرای فعالیت در مراکز کانون به مناسبت شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی و همراهان ایشان، جمعی از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در مصلی بزرگ نمازجمعه‌ی کرج ، فعالیت‌های مختلفی را با این موضوع برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.

عاشری افزود معرفی شخصیت رئیس جمهور شهید، نقاشی  و دلنوشته برای رئیس جمهور و همراهان ایشان،از جمله فعالیت‌های اجرا شده در این مراسم بود .

عاشری افزود در بخشی از این همایش نیز با توجه به ظرفیت حضور مادران، نماینده‌ی انجمن قصه‌گویی در رابطه با اهمیت و ضرورت آشنایی مادران با قصه صحبت کرده و پویش بهشت مادرانه را که از سوی تشکل مادرانه مواسات مادرانه اجرا می‌شود به مادران معرفی کرد.

همکاری کانون البرز در برگزاری مراسم گرامی داشت شهدای خدمت

مدیر کل کانون همچنین گفت  معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مراکز آن در استان، نحوه‌ی عضویت در  کتابخانه و توضبح در مورد کارگاههای فرهنگی،هنری از دیگر بخش‌های این مراسم بود . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =