رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد کنگره شهدای استان سمنان منصوب شد

«مرتضی مزینانی‌صفابین» به‌عنوان رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد کنگره شهدای استان سمنان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در حکمی «مرتضی مزینانی‌صفابین»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان را به‌عنوان رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد کنگره شهدای استان سمنان منصوب کرد.

استاندار سمنان در حکم انتصاب رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد کنگره شهدای استان سمنان آورده است: با عنایت به مصوبه نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان سمنان، به‌موجب این ابلاغ، جنابعالی به سمت رئیس کمیته کودک و نوجوان منصوب می‌شوید.

در ادامه آمده: امید است با اتکال به خداوند منان، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای و با اهتمام به دیدگاه‌ها و برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، ضمن تعامل سازنده با شورای سیاست‌گذاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان، در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موفق و مؤید باشید.

بر پایه این گزارش؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به‌عنوان مسؤول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان سمنان، ۹ برنامه ویژه را در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت طراحی کرده و در حال اجرای آنهاست.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =