راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام ( ره ) در وحدت و انسجام ملی نهفته است

مهدی آقایاری : تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به مناسبت سالروز رحلت امام راحل عظیم الشأن و قیام خونین پانزده خرداد پیامی صادر کرد ؛

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴ و ۱۵ خرداد هر سال یادآور بزرگ مردی الهی و مبارزی خستگی‌ناپذیر است که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به عنوان تحول عظیم و رویداد قرن به مدد الهی با تکیه بر اسلام ناب محمدی(ص) و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه ایران و بر پایه استقلال و آزادی بنا نهاد و طومار استبداد شاهنشاهی را در هم پیچید.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ‌عنوان اعجاز قرن، آن‌چنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست. امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد. بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.
با گذشت این سال های پر فراز و نشیب از انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت این امت واحد در تمام زمینه‌ها به خصوص در حوزه علمی و فرهنگی، دنیای استکبار، خشمگین از درخشش این ملت با ترفندهای کینه‌توزانه خویش از جمله تحریم‌های ناجوانمردانه، جنگ رسانه‌ای و ایجاد تفرقه و نفاق به خیال خام خود درصدد است از ادامه حیات و گسترش نفوذ انقلاب اسلامی جلوگیری نماید؛ غافل از آنکه خداوند متعال پشتیبان و هدایت‌گر این مردم در ابتلائات و امتحانات است و این مهم به عنوان یک اصل برای تحقق آرمان های امام نهادینه شده است که راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام ( ره ) در وحدت و انسجام ملی نهفته است که به لطف خدا ، تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری ، همت والای مسوولین دلسوز و جهادی ، نیروهای پرافتخار نظامی و ملت شریف و انقلابی، ایران پرافتخار مثل خورشید می درخشد .
امام راحل عظیم الشأن (قدس سره) که رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ایشان را امام «تحول خواه» و «تحول آفرین» نامید با همتی بلند، تحولی بزرگ در تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و هویت ملی ایرانیان ایجاد کرد و استقلال طلبی، خودباوری و مقاومت را جزء لاینفک زیست بوم ملت ایران کرد. 

۱۴خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه ) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

۱۵خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد. این روز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ ملت بزرگ ایران است. حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری داهیانه خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.

امسال در حالی مراسم سالروز رحلت امام راحل ( ره ) و گرامی داشت قیام پانزده خرداد را برگزار می کنیم که جای خالی سیدالشهدای خدمت ، خادم الرضا ، عزیز جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان شهیدشان خالی است و به حق همه ما قدردان مجاهدت های این شهیدان عزیز هستیم چرا که بنا به وصایای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره ) و توصیه ها و رهنمود های مقام معظم رهبری در راه خدمت به اعتلای میهن اسلامی و محرومان، تا پای جان برای ایران ایستادند . 

اینجانب سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد و همچنین شهدای خدمت را به مردم مومن و شریف اصفهان و همکاران خوبم در خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تسلیت عرض می کنم. امیدوارم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی نام ایران عزیز در عرصه های بین المللی تلاش نماییم.

مهدی آقایاری ؛

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =