راه اندازی باشگاه فیلم سازان نوجوان  در استان خوزستان

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از راه اندازی باشگاه فیلم سازی نوجوانان با همکاری انجمن سینمای جوان در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، بهرام یارزاده دهکردی با اعلام این خبر گفت: باشگاه فیلم سازی نوجوانان با برگزاری کارگاه های رایگان «از ایده تا فیلم کوتاه» با هدف استعداد یابی نوجوانان زیر نظر مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و مشارکت فعال انجمن سینمای جوان استان در اهواز آغاز به کار خواهد کرد.

معاون فرهنگی کانون استان خوزستان با اشاره به این که، در فاز نخست راه انـدازی این باشـگاه از 2 تا 6 تیرماه 1403،اسـتعدادیابی نوجوانان از شهرسـتان اهواز آغاز خواهـد شـد و در فاز های بعـدی شهرستان های آبادان و دزفول نیز استعدادیابی آنها صورت خواهد گرفت افزود: نوجوانان علاقمنـد و مسـتعد در این کارگاه ها که در مراکز کانون پرورش فکری برگزار خواهند شد؛ شـناسایی می‌شوند و کار با آنها در کارگاه های فیلم نامه نویسـی، تـدوین، کارگردانی،فیلمبرداری و ... ادامه پیـدا خواهد کرد. او اضافه کرد: در روند کار باشگاه فیلم سازی نوجوانان، اعضا منتخب آموزش دیده و توانمند سازی شده به گروه های چند نفره تقسـیم خواهندشد و اکیپ های تولید فیلم را تشـکیل می دهند و با پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن سینمای جوانان به تولید فیلم کوتاه خواهند پرداخت.

یارزاده دهکردی یادآور شد: فیلم های ساخته شده در استان به نمایش درخواهند آمد و منتخبین به المپیاد فیلمسازی نوجوانان معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =