احداث پارک تخصصی و آسمان نمای مجازی پیگیری می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان با مطالعه و برنامه‌ریزی باشد، گفت: برای ایجاد پارک تخصصی و آسمان نمای مجازی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با نماینده مردم شریف همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار معصومه ابراهیمی هژیر با اشاره به فعالیت‌های کانون اظهار کرد: همدان شهر دوستدار کودک معرفی شده و باید اقدامات و کارهای بزرگی برای کودکان و نوجوانان این استان و شهر انجام شود.

وی با بیان اینکه با شروع مدیریتم در کانون در حال بازسازی، تجهیز و تعمیر مراکز در سطح استان هستیم، افزود: در این مدت اتفاقات خوبی صورت گرفته است زیرا کودکان و نوجوانان همدان شایسته بهترین‌ها هستند.

ایجاد پارک تخصصی و آسمان مجازی پیگیری می‌شود

مدیرکل کانون بیان کرد: یکی از کمبودهای این استان برای کودکان و نوجوانان نبود یک آسمان نمای سه بعدی و مجازی است که اکثر استان‌ها آن را دارند و ما در کانون پیگیر هستیم که یکی از آن رصدخانه‌ها را احداث کنیم و برای این کار نیازمند همکاری و مساعدت نمایندگان و سایر مسئولان هستیم.

وی در ادامه به وجود تماشاخانه سیار در استان تأکید و خاطرنشان کرد: با این تماشاخانه می‌توان به سراسر استان سفر کرد و محتواهای آموزشی را در قالب انیمیشن، فیلم، نمایش، سرود و ... به کودکان و نوجوانان منطق محروم و کم برخودار که به سینما و سالن های نمایش دسترسی ندارند، آموزش داد.

در ادامه نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کار فرهنگی توأم با مطالعه و برنامه‌ریزی در حوزه کودک و نوجوان تأکید کرد و گفت: کار در حوزه کودک و نوجوان یک نیاز اساسی است که باید با شناخت و مطالعه و بر پایه سلایق، توانایی و علاقه‌های این قشر باشد.

ایجاد پارک تخصصی و آسمان مجازی پیگیری می‌شود

عباس صوفی اظهار کرد: . از هر فرصتی برای تقویت کار فرهنگی خصوصا در حوزه کودک و نوجوان استفاده خواهیم کرد و در کنار کانون خواهیم بود تا از ظرفیت‌ها برای تقویت فضای زیرساختی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید وجود پارک تخصصی کودک و نوجوان و آسمان نمای مجازی در پویایی این حوزه کمک شایانی خواهد کرد و برای احداث آن‌ها باید جلسه‌ای مشترک با شهرداری و شورای شهر گذاشته شود که لزوم آن تبیین شود و ما با توجه به زیرساخت‌ها برای احداث آنها همکاری خواهیم کرد.

گفتنی است در این نشست مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، چند کتاب در این حوزه از انتشارات کانون به یادگار به عباس صوفی اهدا کرد.

ایجاد پارک تخصصی و آسمان مجازی پیگیری می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =