کد خبر: 340825
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
بازدید 27
انجمن شعر کانون همدان برگزار شد

انجمن شعر خرداد ماه استان همدان با حضور ۳۵ عضو کودک و نوجوان علاقمند و همچنین والدین شعر دوست آنها در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، انجمن شعر خرداد ماه استان همدان با حضور ۳۵ عضو کودک و نوجوان علاقمند و همچنین والدین شعر دوست آنها در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری برگزار شد.

در این انجمن تخصصی ابتدا مباحثی از کتاب شعر بی‌دروغ شعر بی‌نقاب استاد محمدرضا شفیعی کدکنی در خصوص چگونگی سرایش شعر مطرح گردید.

سپس گروه "شاهنامه‌خوانان کوچک" از شهرستان بهار با اجرای نقالی مشترک به خوانش قسمت‌هایی از شاهنامه پرداختند.

در ادامه مهدی طراوتی توانا، مربی ادبی کانون و شاعر توانمند در خصوص ساختار شعر و عناصر تشکیل‌دهنده شعر با زبانی ساده و قابل استفاده برای سنین حاضر در انجمن، گفتگو کرد و اعضاء آخرین اشعار خود را سرودند.

انجمن شعر کانون همدان برگزار شد

 در این جلسه به علت استقبال گسترده از گروه سنی‌های مختلف طبق نظر رابط ادبی استان مقرر شد تا در انجمن بعد، برنامه به دو قسمت تقسیم شود. چنانچه در قسمت اول خوانش عمومی صورت پذیرد و در قسمت دوم به آموزش تخصصی و خوانش و نقد و بررسی اشعار نوجوانان پرداخته شود.

لازم به ذکر است اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان هر ماه اقدام به برگزاری انجمن تخصصی شعر و داستان می‌کند. چنانچه یک ماه به شعر اختصاص داده شده و ماه بعد مختص انجمن داستان بوده و با حضور نوجوانان علاقه‌مند به داستان برگزار می‌گردد. بر این اساس اداره کل و اتاق انجمن‌های ادبی در تیر ماه میزبان نوجوانان داستان نویس خواهد بود.

انجمن شعر کانون همدان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =