کد خبر: 340845
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
بازدید 1143
معاون اداری مالی کانون استان اردبیل معارفه شد

آیین معارفه سید خلیل حسینی خلیلی، معاون اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با حضور مدیرکل و جمعی از همکاران این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این مراسم که روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل، گفت: تغییر و تحول در پست‌های اداری امری طبیعی در امور مدیریتی برای ایجاد پویایی بیشتر در سازمان است.

معاون اداری مالی کانون استان اردبیل معارفه شد

ملک‌زاده فرد در این آیین با ارج نهادن به تلاش‌های چندین ساله احد برادری در تصدی معاونت اداری مالی کانون استان، اظهار داشت: ایشان از نیروهای تلاشگر و مورد اعتماد مجموعه است و این تغییر به معنی ضعف در عملکرد همکارمان نیست.

مدیرکل کانون استان در ادامه با معرفی معاون جدید کانون استان بیان داشت: کانون مجموعه‌ای فرهنگی و تربیتی است که قشر پاک کودک و نوجوان مخاطب این مجموعه هستند و همه عوامل آن دست در دست هم و باکار دلی برای خدمت به این قشر در حال تلاش هستند.

معاون اداری مالی کانون استان اردبیل معارفه شد

سید خلیل حسینی خلیلی معاون جدید اداری مالی کانون استان هم با قدردانی از اعتماد مدیران سازمان مرکزی و مدیرکل استان گفت: برای ارتقا و تقویت کانون و شناساندن بیشتر مراکز کانون با همکاری و مشورت جمعی تلاش خواهیم کرد تا این مجموعه به جایگاه مطلوب خود برسد.

وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری استان مجموعه‌ای سرزنده است که با در اختیار داشتن نیروهای کیفی کارهای خوبی را درزمینه‌ی فرهنگی و تربیتی به سرانجام خواهد رساند.

حسینی خلیلی پیش‌ازاین به‌عنوان رئیس گروه فرهنگی و تربیتی و مدیر روابط عمومی در اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل فعالیت داشت.

معاون اداری مالی کانون استان اردبیل معارفه شد

گفتنی است، در پایان این مراسم، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های احد برادری ضمن انتصاب وی به‌عنوان رئیس امور مالی، سید خلیل حسینی خلیلی را به‌عنوان معاون اداری مالی جدید کانون به حاضران معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =