کد خبر: 340902
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
بازدید 52
بازدید از مراکز کانون راور و کوهبنان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از مراکز راور و کوهبنان بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی مدیرکل و علی زواری مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ از دو مرکز فرهنگی‌هنری راور و مرکز فرهنگی‌هنری کانون کوهبنان بازدید و با مربیان این مراکز گفتگو کردند.

بنابر این خبر، خدادادی در دیدار از مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و دو راور ضمن سپاس از تلاش‌های صورت پذیرفته برای فصل تابستان و بهینه کردن اوقات فراغت بچه‌های شهرستان، به پیش‌بینی کارگاه‌ها و برنامه‌های روزآمد بر اساس نیازهای کودکان و نوجوانان امروز تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به شاداب‌سازی مراکز و نقش‌آفرینی بیشتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محیط  و فضای شهری، نقل قول فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور مبنی بر تولی‌گری کانون را یادآوری کرد.

بازدید از مراکز کانون راور و کوهبنان

بازدید از مراکز کانون راور و کوهبنان

این در حالی است که، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سفر به کوهبنان و دیدار از مرکز فرهنگی هنری کانون این شهرستان با یادآوری رویکردهای وسیاست اصلی سال جاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یعنی مرکزمحوری، مخاطب محوری و نوجوان محوری گفت: باید در این راستا برنامه‌ریزی صورت پذیرد و ‌کانون بتواند با پیش‌بینی برنامه‌های روزآمد متناسب با این اهداف حرکت کند.

وی با اشاره به شعار امسال «تابستونتو بساز» بیان کرد: این شعار با توجه به شناخت و شرایط کودکان و به ویژه نوجوانان امروز پیش‌بینی شده و خواست همکاران با رویکردها، برنامه‌ها و افق نگاه کلی کانون بیشتر همراه شوند.

بازدید از مراکز کانون راور و کوهبنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =