کد خبر: 340903
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
تابستونتو در مراکز کانون لرستان بساز

فعالیت‌های تابستان با حضور علاقمندان، درمراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان لرستان با شعار «تابستانتو بساز» به زودی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان،  با حضور کودکان ونوجوانان، برنامه های تابستانی کانون پرورش فکری در سراسر استان به زودی شروع می شوند.
رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اعلام این خبر اظهار داشت: فعالیت‌های تابستان با شعار «تابستانتو بساز» از روز ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ به صورت رسمی درهمه مراکزکانون سراسراستان آغاز خواهند شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در این خصوص گفت: مراکزکانون پرورش فکری استان لرستان درتابستان امسال چند مدل برنامه مناسب مخاطبان دارد که می توان به طراحی بسته‌های ویژه متشکل از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، برگزاری رویدادهای مناسبتی، طراحی و اجرای مسابقه، جشنواره و مهرواره، برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی و... اشاره کرد.
داوری در پایان گفت: ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری شامل۲۰مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را به کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.  

تابستونتو در مراکز کانون لرستان بساز

رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان

تابستونتو در مراکز کانون لرستان بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =