کد خبر: 340992
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
بازدید 38
افتتاح کلاس‌های تابستانی مرکز 2 ملایر همراه با کارگاه مشاوره مادران

مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 ملایر در اولین روز شروع کلاس‌های تابستانی کارگاه مشاوه در خصوص ازدواج و مسائل خانواده را برای مادران اعضا برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پروش فکری استان همدان، 20 خرداد روز شروع کلاس‌های تابستانی کانون در سراسر استان بود و مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 ملایر در این روز افتتاحیه برنامه‌ها و کارگاه‌های تابستانی را با شعار کشوری « تابستانتو بساز» با حضور 100 نفر از اعضا، والدین آنها، معاون فرهنگی شهرداری ملایر، خادمیاران رضوی، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده‌ای از سازمان هلال احمر و... برگزار کرد.

افتتاح کلاس‌های تابستانی مرکز 2 ملایر همراه با کارگاه مشاوره مادران

این مراسم با قرائت سوره کوثر و پخش سرود جمهوری اسلامی و ادای احترام به شهدای خدمت آغاز شد، سپس مربی مرکز با خوانش یک متن ادبی با موضوع تابستان‌های کودکی پرداخت و ضمن خوش‌آمدگویی به همه شرکت‌کنندگان با ذکر حدیثی  در خصوص اهمیت اوقات فراغت به لزوم برنامه‌ریزی برای تابستان و اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

در ادامه بخش‌هایی چون اجرای مسابقه شاد ویژه مادران و اعضا با عنوان بازی‌های تابستانی، معرفی مربیان هنری و ادبی مرکز و آشنایی اعضا و والدین با آنها بود و مربیان به سوالات والدین پاسخ دادند. 

سپس با حضور معاون فرهنگی شهرداری ملایر و تعدادی از اعضا و والدین کلاس‌های تابستانی مرکز به طور رسمی افتتاح و اعضا با هدایت مربیان در اولین جلسه کلاس‌های تابستانی شامل خوشنویسی و نقاشی شرکت کردند.

افتتاح کلاس‌های تابستانی مرکز 2 ملایر همراه با کارگاه مشاوره مادران

در ادامه ویژه برنامه آموزش مادران به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع ) و حضرت فاطمه (س) با حضور یک مشاور مرکز مهر با موضوع ازدواج‌های شایسته، مزایای ازدواج به موقع و معایب ازدواج دیرهنگام برگزار شد و  مادران در این کارگاه حضور فعال داشته و سوالات خود را از این مشاور خانواده پرسیدند. در این برنامه مربی مرکز کتاب« پیوند دو دریا »را برای مطالعه مادران و برگزاری مسابقه کتابخوانی معرفی کرد.

در این مراسم  معاون فرهنگی و هنری شهرداری از مرکز و کلاس‌های تابستانی بازدید کرده و ضمن علاقمندی و توجه ویژه به طرح هما آمادگی خود را برای همکاری شهرداری ملایر در اجرای هرچه بهتر  برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری اعلام کردند.

در پایان اطلاع رسانی در خصوص پویش تابستانی ویژه مرکز فرهنگی- هنری شماره ۲ ملایر با عنوان« پویش عروسک‌های دست‌ساز من، مامان و مادربزرگ » ‌صورت گرفت.

افتتاح کلاس‌های تابستانی مرکز 2 ملایر همراه با کارگاه مشاوره مادران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =