ثبت‌نام کارگاه‌های مرکز آفرینش‌های کانون از ۲۶ خرداد آغاز می‌شود

ثبت‌نامِ کارگاه‌های هنری فصل تابستانِ مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران از روز ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌های حضوری مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تا ۴ تیر از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ (غیر از تعطیلات رسمی) فرصت ثبت‌نام دارند.

بر اساس این خبر، فعالیت کارگاه‌های تابستان این مرکز در رشته‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی برای گروه‌های سنی نوباوه (۴ تا ۶ سال)، نوخوان (۷ تا ۹ سال)، نونهال (۷ تا ۱۲سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۶ سال) در قالب کارگاه‌های هنری از ۹ تیر ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کارگاه‌های حضوری شامل هنرهای نقاشی، خوشنویسی، سفال‌گری، تئاتر و بازیگری، ساخت زیورآلات، شطرنج، اریگامی، دوخت نمد، فن بیان، کلاژ، ظریف‌بری با چوب، داستان نویسی، نوشتن خلاق و... است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در تمامی کارگاه‌های حضوری مرکز آفرینش‌ها تا روز ۴ تیر فرصت دارند که به مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون مراجعه کنند.

مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۴ و ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۶ در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب تهران واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =