کد خبر: 341042
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
بازدید 51
قدردانی از عوامل طرح کانون مدرسه و کانون یاران در مرکز نی ریز

قدردانی از عوامل طرح کانون مدرسه و کانون یاران در مرکز نی ریز، رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با اتمام طرح کانون مدرسه و به پیشنهاد حقیقی مسئول مرکز فرهنگی هنری نی ریز، و مساعدت مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان فارس، در ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ویژه برنامه ای  با حضور ریاست و معاونین اداره آموزش و پرورش و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی ریز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نی ریز برگزار گردید؛ و از مدیران، معاونین و معلمین و کانون یاران مشارکت کننده در طرح کانون مدرسه، تقدیر شد.

در این ویژه برنامه ابتدا حقیقی ضمن خوش آمد گویی به حضار، گزارش مختصری از فعالیت های کانون و طرح کانون مدرسه و آماری از دانش آموزان این طرح ارائه کرد؛ و سپس جمالی ریاست آموزش و پرورش نی ریز، ضمن تشکر از مربیان کانون این حرکت را بسیار ارزشمند خواند؛ و قول همراهی و مساعدت با مجموعه کانون پرورش فکری  را داد؛ وخواستار تعامل بیشتر دستگاه های فرهنگی شهرستان شد.

در این ویژه برنامه همچنین از معلمان و مدیران فعال در اکران فیلم بچه زرنگ، که در نیمه اول اردیبهشت ماه در نی ریز برای بیش از هزار نفر از کودکان و نوجوانان این شهرستان به روی صحنه رفته بود؛ نیز قدردانی شد.

در پایان این ویژه برنامه تعدادی از طرح های خلاق خواندن و نوشتن مربیان مرکز، شرح داده شد؛ و مورد استقبال بسیار حاضرین قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =