کد خبر: 341096
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۸
بازدید 37
افتتاح نمایشگاه «حماسه رنگ‌ها» در سمنان

نمایشگاه «حماسه رنگ‌ها» با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نمایشگاه «حماسه رنگ‌ها» با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت با حضور آیت‌الله مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افتتاح شد.

مرتضی مزینانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به ارسال ۱۵۰ اثر به دبیرخانه این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه حماسه رنگ ها با بیش از ۱۰۰ اثر نقاشی با موضوع ایثار و شهادت در مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون سمنان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه حاصل یکی از ۹ برنامه مصوب کمیته کودک و نوجوان ستاد کنگره شهدای استان سمنان است که بعد از بررسی و داوری از بین ۱۵۰ اثر رسیده به دبیرخانه، ۱۰۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت و توسط آیت‌الله مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان افتتاح شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان اضافه کرد: دبیرخانه کانون برای نمایشگاه حماسه رنگ ها، ۹ اثر منتخب ،۹ اثر برگزیده و ۵۰ نفر تقدیری را اعلام کرده است.

برای دیدن تصاویر بیشتر  اینجا کلیک کنید .

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =