زیست بوم های مختلف لرستان بررسی شدند

به مناسبت هفته محیط زیست مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان لرستان با حضور اعضا، خانواده ها و کارشناسان حفاظت از محیط زیست برنامه‌های متنوعی را برگزار کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، هم‌زمان با هفته ملی محیط‌زیست، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به منظورآشنایی بیشترکودکان ونوجوانان با ارزش‌ها و حفاظت از محیط زیست در مراکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به اجرا درآمد.
در این هفته کارگاه حفظ محیط زیست در مرکز شماره ۵ کانون پرورش فکری خرم آباد با حضور بهارک الوندیان کارشناس پایش و آموزش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان با موضوع: اهمیت درخت کاری و مراقبت از آنها، تفکیک زباله های تر و خشک، تنوع زیستی، حفاظت از زمین و... برای اعضای کودک ونوجوان برگزارشد.
براساس این خبر: در مرکز علوم ونجوم اداره کل کانون کارگاه آموزشی با مشارکت اعضای نوجوان مرکزکارگاه محیط زیست برگزار شد. در این کارگاه زیست بوم های مختلف لرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفتند وکتابهای مختلف در حوزه محیط زیست معرفی شدند.
در مرکز شماره یک بروجرد کارگاه علمی با موضوع محیط زیست و آشنایی با خطرات زیست محیطی و همچنین آموزش نحوه مراقبت از محیط زیست و تفکیک زباله و پسماند با حضور محمد آرام کارشناس محیط زیست برگزار شد.
در این هفته فاطمه بهاروندیان عضو نوجوان و مبتکر مرکزشماره ۳ کانون خرم آباد درکارگاه محیط زیست به وسیله مواد دور ریختنی ابزار و وسایل الکتریکی مختلفی را ساخت و قرار شد آثار این نوجوان خلاق و دوستدار محیط زیست در مرکز به نمایش درآید.
همچنین در سایر مراکز فرهنگی هنری استان لرستان فعالیت‌هایی مختلفی مانند: معرفی کتاب، ایستگاه نقاشی، قصه‌گویی و کتاب‌خوانی، برگزاری کارگاه اوریگامی و بحث آزاد در خصوص راه‌های حفاظت از محیط‌زیست برای اعضای کودکان و نوجوانان به اجرا درآمد.

زیست بوم های مختلف لرستان بررسی شدند

زیست بوم های مختلف لرستان بررسی شدند

زیست بوم های مختلف لرستان بررسی شدند

زیست بوم های مختلف لرستان بررسی شدند

زیست بوم های مختلف لرستان بررسی شدند


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =