بهره‌مندی از توانمندی‌های یکدیگر در کانون کرمانشاه

مدیر کل کانون کرمانشاه در هفتمین نشست شورای فرهنگی استان بر بهره‌مندی از توانمندی‌های یکدیگر در کانون تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، مدیر کل کانون کرمانشاه در هفتمین نشست شورای فرهنگی استان بر بهره‌مندی از توانمندی‌های یکدیگر در کانون تاکید کرد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن خسته نباشید به همکاران جهت اجرایی شدن برنامه‌ها در هفته‌ی گذشته، به فعالیت‌های اجرا شده اشاره داشت و گفت: تبلیغ فعالیت‌های کانون در پارک‌های سطح شهر اتفاق خوبی بود که از بازخورد بسیار مطلوبی برخوردار شد، همچنین اجرای ویژه‌برنامه‌های آیین آغاز فعالیت‌های تابستانی در مراکز کانون استان به خوبی و با کیفیت  صورت پذیرفت و مطلوب ارزیابی شد، به‌خصوص ویژه‌برنامه‌ای که در پیاده‌روی درب مرکزشماره ۲ کانون استان و به صورت خیابانی جهت جلب مخاطبان برگزار شد، متفاوت بود و فراتر از تصور بازخورد بسیار مثبتی را نیز در پی داشت.

بهره‌مندی از توانمندی‌های یکدیگر در کانون کرمانشاه
وی افزود: تمامی این برنامه‌ها به همت همکاران توانمند مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به خوبی اجرایی شد که باعث مباهات کانون استان است، در واقع مدیریت این است که ما باید از هر نیرویی در جایی که خوب کار می کند و توانمند است استفاده کنیم و همچنین همکاران از مهارت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر به نحو شایسته‌ای بهره‌مند گردند و نقش‌آفرینی‌های ما برای تحقق اهداف و سیاست‌های کانون و خدمت به کودکان و نوجوانان این سرزمین پابرجا باشد.
در ادامه کارها و برنامه‌های پیش رو در هفته‌ی آتی طرح شد و در مورد هر یک تصمیم‌گیری گردید؛ که ویژه‌برنامه‌ی روز پاوه و فعالیت‌های کانون، اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فابک و نحوه‌ی برگزاری آن، برنامه‌ی اتصال حلقه‌های میانی با مراکز کانون استان، اجرای ویژه‌برنامه‌ی آغاز فعالیت‌های تابستانی در پاوه، تجلیل از کودکان و نوجوانان افتخار آفرین و... از این موارد بودند.
سپس تاکید بر روی بازدید کارشناسان از مراکز و در عین حال توجه به مراکز دور افتاده، نحوه‌ی اضافه ساعت مربیان پاره وقت و اضافه شدن نیروهای کمکی به مجموعه، راه‌اندازی مرکز بیستون، واحد سیار روستایی در استان، برنامه‌های تابستانی کانون و... از مباحثی بود که طرح شد و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =